پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348299 تاریخ : 1397/02/16-15:13:55
,5,
امضای قرارداد همکاری دانشگاهی در زمینه هیدروکربن و زمین شناسی

امضای قرارداد همکاری دانشگاهی در زمینه هیدروکربن و زمین شناسی

علی کاردر: دانشگاه ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا اطلاعات آن ها به روزرسانی شود و بتوانیم کارها را پیش ببریم و این روابط میدانی خواهد شد برای برقراری ارتباط و تعامل بین شرکت نفت با دانشگاه ها .

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت؛ علی کاردر در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز پالایش و پتروشیمی در خصوص حوزه های دانشگاهی گفت:در حوزه های دانشگاهی کارهای جدی انجام شده است.

وی افزود: هر دانشگاهی که در زمینه هیدروکربن و زمین شناسی فعالیت داشته با آنها قرارداد همکاری بشته شده است. برخی دانشگاه ها در سطح بالاتر و برخی در سطح های پایین تر ی قرار دارند. 

کاردر با تاکید بر تعامل دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا اطلاعات آن ها به روزرسانی شود و بتوانیم کارها را پیش ببریم و این روابط میدانی خواهد شد برای برقراری ارتباط و تعامل بین شرکت نفت با دانشگاه ها .

معاون وزیر نفت افزود: حدودا در 17 میدان دانشگاه های ما نمی توانستند پوشش داشته باشند که این میادین به بخش خصوصی و مشاوره واگذار گردید. یعنی قسمتی از کارها را به دانشگاه ها و قسمت دیگر را به بخش مشاوره واگذار شد.

وی باداور شد در گذشته در حوزه پژوهش و مطالعات میادین، خودمان این کار را انجام می دادیم، اما در حال حاضر این کار به مشاوران دائمی و همراه خودمان سپرده می شود و در آینده بخش مطالعه هیدروکربن هم به مشاوران واگذار خواهد شد و این مشاوران به صورت دایم همراه ما خواهند بود.

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران