پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496903 تاریخ : 1398/11/02-10:12:51
,2,
امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

به منظور حمایت از تولید ملی انجام شد:

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

با امضای تفاهمنامه همکاری بین بانک صنعت و معدن و شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در راستای حمایت از تولیدات ملی، این بانک اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و گشایش اعتبار اسنادی گروه سایپا را به انجام می رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک یاد شده ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس این تفاهمنامه همکاری اعطای مبلغ 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در دستور کار این بانک قرار گرفت.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: همچنین مطابق توافق یاد شده، این بانک گشایش اعتبارات اسنادی برای شرکت سایپا به مبلغ 2 هزار میلیارد ریال را بر عهده خواهد داشت.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: تمرکز و گردش حساب های شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا و شرکت های تابعه آن در بانک صنعت و معدن و تشکیل کارگروه مشترک بین بانک و گروه سایپا برای تعریف خدمات و محصولات جدید از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.
وی گفت: تنوع و نوآوری ای که این شرکت با وجود محدودیت های اقتصادی و فنی ناشی از تحریم های ظالمانه، در محصولات خود ایجاد کرده بسیار درخور توجه است.
دکتر مهری خاطرنشان کرد: تحلیل نیاز مشتریان در توسعه بازار امر مهمی است و اقدامات انجام شده توسط این شرکت در بخش تحقیق و توسعه حاکی از نگاه بلند مدت سایپا به صنعت اتومبیل کشور می باشد.
دکتر مهری تأکید کرد: در راستای تحقق بانکداری شرکتی با حضور نمایندگانی از گروه سایپا، سبد خدماتی مورد نظر این شرکت در بانک ایجاد و ارائه خواهد شد زیرا شرکت به تعهداتی که تاکنون در قبال بانک داشته عمل کرده و جزو مشتریان خوشنام ماست.
سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا نیز ضمن تقدیر از بانک صنعت و معدن برای حمایت های مؤثر در راستای رونق تولید در این شرکت، عنوان داشت: بدون انجام سرمایه گذاری های جدید امکان پیشبرد اهداف شرکت میسر نخواهد بود و بانک صنعت و معدن در این خصوص همواره پشتیبان بخش تولید کشور بوده است.
همچنین در حاشیه امضای تفاهم نامه یاد شده مدیر عامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه از مرکز تحقیق و توسعه و نوآوری گروه سایپا بازدید بعمل آورد و مدیران این بخش توضیحات مبسوطی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران