پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465154 تاریخ : 1398/03/01-14:51:46
,17,
امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با سازمان مدیریت صنعتی

در اولین کارگروه بهره‌وری وزارت صمت در سال 98 انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با سازمان مدیریت صنعتی

در اولین کارگروه بهره‌وری وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1398 که همزمان با روز بهره وری انجام شد، تفاهم نامه همکاری میان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با سازمان مدیریت صنعتی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، برات قبادیان «معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت» و ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی» در این مراسم که امروز چهارشنبه در سالن جلسات معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این تفاهم نامه را امضا و مبادله کردند.

این تفاهم نامه در راستای دستیابی به تکلیف قانونی مندرج در بند (الف) ماده(5) قانون برنامه توسعه ششم و راهنمای مربوطه مبنی بر الزام به تأمین 33 درصد از رشد اقتصادی از محل ارتقای بهره وری و پیاده سازی تکالیف قانونی در راستای تحقق اهداف ارتقای بهره وری و استقرار چرخه مدیریت بهره وری در بخش صنعت، معدن و تجارت و همچنین به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و اجرایی موجود در سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مجری طرح تحول بنگاه‌های اقتصادی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از مؤثرترین پیشران های اقتصادی کشور، منعقد شد.

معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در چارچوب این تفاهم نامه باید در راستای همکاری در استفاده از پتانسیل‌های ساختاری وزارتخانه شامل کمیته بهره وری، کارگروه کارشناسی بهره وری وزارتخانه و کارگروه‌های بهره وری در سازمان‌های تابعه و وابسته در جهت اجرای طرح گام بردارد.

حمایت از برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای بهره وری، محوریت تشکیل و هدایت جلسات کارگروه تخصصی اجرای طرح جهت برنامه ریزی و نظارت مستمر بر مراحل اجرای طرح نیز از دیگر تعهدات این معاونت است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی شرکت‌های مهندسی، بهره گیری از ظرفیت و توانایی انجمن‌ها و تشکل های خصوصی، تشکیل دبیرخانه طرح ستاد در تمامی نمایندگی های سازمان و ارایه گزارشات منظم نیز از جمله تعهدات سازمان مدیریت صنعتی در این تفاهم نامه است.

گفتنی است، در این کارگروه و مراسم امضای تفاهم نامه نمایندگان سازمان ملی بهره وری، اعضای کارگروه بهره‌وری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران انجمن‌ها و تشکل های بخش خصوصی نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 448
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران