پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264716 تاریخ : 1395/10/28-08:42:56
,10034,
امضای تفاهم نامه قوه قضاییه با شرکت های تلفن همراه برای کاهش جرم

امضای تفاهم نامه قوه قضاییه با شرکت های تلفن همراه برای کاهش جرم

تفاهم نامه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با شرکت های تلفن همراه با هدف ارتقای آگاهی عمومی و آشنا شدن مردم با فناوری ها با رویکرد کاهش جرم امضا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این تفاهم نامه که در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف کاهش جرم به امضا رسید، چند محور مهم را در برمی گیرد.

سلب مهیا شدن ابزار وقوع جرم که نقش بالایی در کنترل جرایم دارد، از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
تولید و پخش محتوای پیشگیرانه، ترغیب مشترکان به استفاده از تلفن های همراه و ارتقای سطح فرهنگ عمومی در استفاده از خدمات تلفن همراه سه موضوع اصلی است که در تفاهم نامه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و شرکت های اپراتورهای تلفن همراه بر آن تاکید شده است.
صدوقی مدیر عامل شرکت اپراتور همراه اول در آئین امضای این تفاهم نامه به سواستفاده فراوان از محل واگذاری جوائز خبر داد و گفت: در چند سال گذشته سعی کردیم استعلامات قضایی بصورت مکانیزه انجام شود تا در کمترین زمان ممکن ، پاسخگوی مرجع قضایی باشیم و مردم هم راحت تَر به امکانات دسترسی پیدا کنند. 
دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل هم در این نشست اظهار کرد: وجود 120 میلیون سیم کارت فعال، از طرفی امکان وسیعی برای بستر رشد اقتصادی و از طرف دیگر پتانسیل ایجاد وقوع جرم را فراهم کرده است که باید پتانسیل وقوع جرم را کاهش دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران