پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449374 تاریخ : 1397/11/30-14:26:43
,11,
امضا چندین تفاهم‌نامه همکاری با ارزش 7500 میلیارد تومان در شهرهای جدید

در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد انجام شد

امضا چندین تفاهم‌نامه همکاری با ارزش 7500 میلیارد تومان در شهرهای جدید

چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد که با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران محلی و منطقه‌ای به امضا رسید.

از جمله مهم‌ترین این موارد امضای 44 تفاهم نامه شامل عرضه و تولید مسکن و ساخت مراکز محله به ارزش 3,000 میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد، 12 پروژه در قالب هفت تفاهم نامه از جمله دهکده 15 هکتاری سلامت، دهکده 15 هکتاری توریستی تفریحی چشمه و 500 واحد تجاری به ارزش 1,720 میلیارد تومان در سهند و مجموعه تجاری، طرح توریستی تفریحی و پروژه 160 واحدی به ارزش 1,300 میلیارد تومان در پردیس بود.

همچنین در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان 120 تخت خوابی به ارزش 1,000 میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید.

در شهرهای اندیشه و پرند نیز به ترتیب تفاهم نامه چهار پروژه تجاری خدماتی به ارزش 100 میلیارد تومان و پروژه 880 واحد مسکونی مشارکتی با بخش خصوصی در پرند امضا شد. در فولادشهر نیز چهار پروژه مسکونی جمعاً به تعداد 1540 واحد و نیز یک پروژه تجاری مسکونی به ارزش حدود 280 میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران