پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 434309 تاریخ : 1397/10/04-14:23:40
,10025,
امسال هم سررسید چاپ نمی شود

امسال هم سررسید چاپ نمی شود

برگ خیرخواهانه دیگری در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بیمه معلم با تصمیم هیئت مدیره ورق میخورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، از آنجا که بیمه گران طبق اصول بیمه گری در سایه تحقق سود آوری،  ایجاد آرامش خاطر و امنیت را به جامعه تقدیم می کنند.

بیمه معلم به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه تجاری یک قدم جلوتر حرکت کرده و در راستای عمل به سند استراتژیک خود، انجام تعهدات اجتماعی را همواره در دستور کار قرار داده است که با توجه به موقعیت سهامداری این شرکت برنامه های متنوعی را نیز اجرایی نموده است.

 اختصاص هزینه چاپ سررسید به بازسازی مناطق محروم کشور

از دیگر اقدامات بیمه معلم در 2 سال اخیر، صرف هزینه چاپ سررسید سال نو جهت ساخت مراکز درمانی و رفاهی مناطق محروم و زلزله زده کشور است.

 بیمه معلم بر این باور است که هر گونه اقدامی جهت ایجاد ایمنی/ استاندارد سازی و تجهیز مدارس/ کمک به تاسیس و تجهیز مراکز درمانی و ... برای ارتقا فرهنگ بیمه و پیشگیری از وقوع خسارات است.

 و .... هزینه سررسید امسال نیز صرف تجهیز استان های محروم کشور میشود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران