پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 420932 تاریخ : 1397/08/16-19:47:41
,5,
آمریکا به کمبود نفت اعتراف کرد/ ماه‌های دردناک در انتظار متقاضیان

زنگنه:

آمریکا به کمبود نفت اعتراف کرد/ ماه‌های دردناک در انتظار متقاضیان

وزیر نفت میزان معافیت آمریکا برای خریداران نفت ایران را متناسب با تقاضا ندانست و گفت: متاسفانه ماه‌های آینده، ماه‌های دردناکی برای مصرف‌کنندگان نفت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه، با بیان این مطلب گفت: با وجود رجزخوانی‌های اولیه آقای ترامپ و تعدادی از تولیدکنندگان منطقه‌ای نفت، سرانجام دولت آمریکا به کمبود شدید نفت در بازار جهانی و نبود امکان حذف ایران از این بازار اعتراف کرد.

وی با بیان این‌که آمریکا به دلیل کمبود جدی نفت و نبود توازن بین عرضه و تقاضا و همچنین با هدف کاهش فشار به مصرف کنندگان بزرگ، به تعدادی از کشورها امکان برداشت نفت از ایران را داده است، تصریح کرد: این میزان از معافیت‌ها، پاسخگوی تقاضا نبوده بنابراین باید بگویم که متاسفانه ماه‌های آینده، ماه‌های دردناکی برای مصرف‌کنندگان نفت پیش‌بینی می‌شود.

وزیر نفت تاکید کرد: دولت آقای ترامپ در آستانه انتخابات با هماهنگی برای افزایش عرضه از محل ذخیره‌سازی‌های نفت، قیمت نفت و بنزین را به‌صورت مصنوعی پایین آورده است و به‌طور طبیعی در ماه‌های آینده، روند قیمت‌ها افزایشی خواهد بود.

وزارت خزانه داری آمریکا همزمان با آغاز تحریم‌های ضدایرانی، به هشت کشور از جمله کره‌جنوبی، ژاپن و ایتالیا اجازه داده است همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران