پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449519 تاریخ : 1397/12/01-19:15:55
,17,
آمار استاندارد گواه محکم رونق تولید در کشور است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران:

آمار استاندارد گواه محکم رونق تولید در کشور است

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: آمار موجود این سازمان گواه محکمی بر این است که نه تنها اقتصاد کشور دچار رکود نشده بلکه به دنبال رونق تولید و ارتقای کیفیت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی استاندارد، نیره پیروزبخت روز چهارشنبه در شورای استاندارد همدان با تاکید بر اینکه در فضاسازی های منفی کشور قرار نگیریم افزود: باید واقعیت های بخش صنایع و تولید را ببینیم و برای دیگران هم بازگو و تبیین کنیم. 

وی اضافه کرد: 20 هزار و 150 پروانه استاندارد تا سال 92 برای محصولات تولیدی کشور صادر شده بود که در پنج سال اخیر به 28 هزار افزایش یافت و این مهم بیانگر تلاش دولت تدبیر و امید و توجه به واحدهای تولیدی است. 

پیروزبخت تاکید کرد: در پنج ساله اخیر 15 هزار استاندارد ملی برای کمک به واحدهای تولیدی و خدماتی تدوین شده است که این امر نشان از توجه دولت تدبیر و امید به توسعه تولید دارد.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه از مرحله ترویج استاندارد عبور کرده و اهداف توسعه پایدار را با قدرت دنبال می کنیم گفت: تقویت و توسعه قانون استاندارد با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی کمک بسیاری به ارتقا جایگاه این سازمان در سطح کشوری کرده است. 

پیروزبخت ادامه داد: با توجه به پیشرفت کشاورزی استان همدان، توسعه بخش های صنعت و گردشگری نیز در این منطقه باید ترقی و رشد کند تا مردم به توسعه همه جانبه دست پیدا کنند. 

وی افزود: استان همدان جایگاه بسیار ویژه ای دارد و از منظر گردشگری، کشاورزی، علم و فلسفه سرآمد استان های کشور است و حرف برای گفتن دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران