پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464324 تاریخ : 1398/02/21-17:55:16
,10028,
آمادگی کامل هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98

رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

آمادگی کامل هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، از آمادگی کامل هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از جمعیت هلال احمر، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر به همراه محمدتقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از فعالیت هیات پزشکی درحوزه حج و زیارت ارائه کرد.

در این دیدار، پیوندی انتصاب عبدالفتاح نواب را به نمایندگی مقام معظم رهبری در امورحج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت و تصریح کرد: برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا درحج تمتع امسال آمادگی کامل وجود دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر به فعالیت های مختلف این مجموعه در حوزه حج و زیارت اشاره کرد و درباره معاینات پزشکی زائران حج 98 توضیحاتی داد.
وی همچنین خدمات این مجموعه به زائران ایرانی درشهرهای کربلا، نجف و کاظمین و زائران اربعین حسینی را بیان کرد.
دراین دیدار، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با قدردانی از خدمات هلال احمر در این حوزه، برخورداری جامعه زائران از کادر پزشکی آگاه و مورد اطمینان را برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دانست.
نواب با تاکید براینکه مسئولیت پزشکان در حج از اهمیت بسیاری برخوردار است، جدی گرفتن معاینات زائران و ثبت دقیق و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنان را مهم خواند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین لزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت کشورهای میزبان زائران ایرانی در بخش پزشکی و بیمارستانی و کاهش هزینه ها را یادآور شد و گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت در مسائل مرتبط با زائر می تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران