پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421166 تاریخ : 1397/08/20-17:05:40
,5,
آمادگی کامل منطقه شش عملیات انتقال گاز ایران جهت ورود به فصل سرما

آمادگی کامل منطقه شش عملیات انتقال گاز ایران جهت ورود به فصل سرما

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران گفت: در شش ماهه نخست سال 1397 توانستیم با برنامه ریزی و تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان متعهد و متخصص خود اقدامات و فعالیت های موثری جهت ورود به فصل سرد سال و انتقال پاک, ایمن و بهره ور گاز طبیعی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، کرم گودرزی، با بیان این که تمامی برنامه های تعمیراتی خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز در شش ماهه نخست سال جاری در موعد مقرر و براساس برنامه زمانبندی شده، با موفقیت به اتمام رسید، گفت: مجموعه منطقه شش، آمادگی کامل برای انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی به هموطنان عزیزمان در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش های از استان یزد را دارد. 

گودرزی افزود: تعمیر و تعویض خطوط لوله طی 6 مرحله، پیگرانی تمیزکننده، تعویض ولو از جمله ولوهای بای پاس ، 2608 متر نشت یابی، 19 مورد دابل نمودن شیرهای بین راهی و  تزریق گاز خطوط لوله در استان های تحت پوشش منطقه و تعمیرات اساسی ماشین آلات سنگین و سبک و بازدید از خط لوله زیر دریا از جمله اقدامات مهم 6 مرکز بهره برداری خطوط لوله این منطقه در شش ماهه نخست سال جاری بود.
وی در ادامه تصریح کرد: رفع عیب از توربو کمپرسور, اورهال کامل تجهیزات و دستگاه های ثابت و نصب و راه اندازی و تست موفقیت آمیز توربین پس از انجام اورهال کلی، کالیبراسیون بیش از 1500 دستگاه از ادوات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق ایستگاه ها، با تکیه بر توان, تخصص و امکانات موجود در راستای کاهش هزینه ها با رعایت کامل استانداردهای شرکت ملی گاز ایران و مسائل ایمنی انجام پذیرفت که ارتقاء چهار رتبه ای اچ اس ای منطقه در سطح شرکت ملی گاز را نیز به دنبال داشت.
مدیر منطقه گفت: دریافت 507 پیشنهاد از سوی کارکنان منطقه در شش ماهه نخست سال جاری, سود صرفه جویی معادل نه میلیارد و سیصد و بیست و سه میلیون ریال را در پی داشته است.
گودرزی اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه آموزش و بهبود مهارت شغلی و با توجه به نیاز سنجی انجام شده جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان دوره های آموزشی فنی - تخصصی، HSE , مدیریتی و عمومی, 11 هزار و صد و چهل و دو نفر ساعت، آموزش برگزار شده است.
وی همچنین گفت: گردش هزار و صدو سی و دو سفارش کار در نرم افزار آی پی سی ام ام اس از دیگر اقدامات می باشد.
گودرزی ادامه داد: این منطقه با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی با تامین اقلام ساخت داخل از طریق جایگزینی، بومی سازی و مهندسی معکوس و 77 قلم کالای مورد نیاز از محل کالای مازاد مناطق و سایر شرکت ها در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های تدارکاتی, انبارداری و جلوگیری از رکود سرمایه و مدیریت نقدینگی پیشگام بوده و تقدیر و تشکر مدیر عامل محترم شرکت انتقال گاز ایران را نیز بدنبال داشت.
وی به کسب رتبه برتر مدیریت انرژی در بین شرکت های عملیاتی صنعت نفت اشاره نمود و اضافه کرد، این امر نشان از مورد اهمیت قرار دادن حفظ و مدیریت منابع خدادادی، اصلاح الگوی مصرف، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش هزینه ها از طریق مدیریت نظام مند انرژی در منطقه می باشد.
گودرزی ابراز امیدواری کرد: با انجام عملیات و تعمیرات در بخش های مختلف در شش ماهه نخست سال 1397 و نیز آمادگی کامل در شرایط اضطراری جهت ورود به فصل سرما، بتوانیم ضمن سهیم بودن در گردش چرخ اقتصاد کشور، گرما بخش محفل خانواده هموطنان عزیزمان باشیم. 
مدیر منطقه در پایان از تلاش مجموعه همکاران عملیاتی و ستادی در منطقه و در بخش های ایستگاه ها و عملیات خطوط لوله تمامی برنامه های تعمیراتی و عملیاتی در شش ماهه اول سال جاری در موعد مقرر و براساس برنامه زمان بندی شده اجرایی شده است، تقدیر و تشکر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 469
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران