پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445309 تاریخ : 1397/10/18-12:24:32
,10025,22,
آمادگی بیمه سرمد برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به شهرداری شهرکرد

معاون فنی بیمه های اموال خبر داد

آمادگی بیمه سرمد برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به شهرداری شهرکرد

معاون فنی بیمه‌های اموال بیمه سرمد با شهردار شهرکرد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بیمه سرمد، مجید حبیبی در این دیدار ضمن معرفی این شرکت و محصولات بیمه‌ای بیمه سرمد، به ترسیم عملکرد شرکت در پنج سال گذشته پرداخت و گفت: کسب رتبه یک توانگری مالی برای پنجمین سال متوالی، یکی از مهمترین دستاوردها و یکی از وجوه تمایز این شرکت در صنعت بیمه کشور است.

وی با ذکر نمونه‌هایی از تجربه طولانی همکاری شرکت بیمه سرمد با بخش‌های مختلف و زیرمجموعه‌های شهرداری و استانداری استان‌های مختلف در سطح کشور، آمادگی کامل شرکت بیمه سرمد را برای ارائه خدمات به شهرداری شهرکرد اعلام کرد.
دکتر نورالله غلامیان، شهردار شهرکرد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم، توسعه تعاملات و ایجاد روابط نزدیک مبتنی بر حفظ منافع طرفین را مورد توجه قرار داد.
غلامیان از آمادگی شهرداری شهرکرد در حمایت از بسته‌های پیشنهادی بیمه‌ای و خدمات بیمه سرمد در این شهر خبر داد و بر تسریع در تنظیم و امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین، تاکید کرد.
مهرداد مهدی‌زاده سرپرست مدیریت استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار، معاونت فنی اموال شرکت بیمه سرمد را همراهی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران