پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496190 تاریخ : 1398/10/16-17:46:16
,11,
آمادگی برای جابجایی مسافران تشییع سردار سلیمانی به کرمان

آمادگی برای جابجایی مسافران تشییع سردار سلیمانی به کرمان

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز و فردا آمادگی کاملی برای جابجایی مسافران به مقصد کرمان از همه استان‌ها داریم تا در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تدفین این شهید بزرگوار شرکت کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت امروز (دوشنبه) در تهران برگزار شد. همچنین پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه 16 دی ماه) برای وداع به قم منتقل شده و پس از آن برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین فردا (سه‌شنبه 17 دی ماه) به زادگاهش کرمان می‌رود.

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت ناوگان مسافری برای جابجایی مردم و عزاداران و رساندنشان به مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: همه بخش‌ها و زیربخش‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای در کنار مردم عزادار هستند و برای خدمات رسانی به مردم و رساندنشان به مقصد استان‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تا امروز پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به استان‌های خوزستان، خراسان رضوی و تهران منتقل شده است و پس از انتقال به قم پیکر این شهید والامقام فرا در کرمان به خاک سپرده خواهد شد. در این راستا ناوگان مناسب برای خدمت رسانی به مردم و عزاداران برنامه ریزی شده است و مقرر کرده‌ایم تا هر ناوگانی از هر استانی مردم را به یکی از این استان‌ها جابجا می‌کند باید مردم با همان ناوگان به مبدأ خود بازگردند و این برنامه ‌یزی را برای اینکه کسی دچار مشکل نشود، انجام داده‌ایم.

باقرجوان تاکید کرد: همه تشکل‌های خصوصی در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعلام آمادگی کردند تا به مردم و عزاداران سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت رسانی کنند و در این راستا بر اساس نیازی که هر استان به این ناوگان دارد ناوگان را در نظر خواهیم گرفت و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران