پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467300 تاریخ : 1398/04/11-11:51:12
,2,22,
آمادگی بانک توسعه صادرات برای افزایش سهم خدمات در آذربایجان شرقی

در تبریز اعلام شد:

آمادگی بانک توسعه صادرات برای افزایش سهم خدمات در آذربایجان شرقی

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک برای کمک به افزایش سهم تسهیلات و خدمات خود در اذربایجان شرقی بعنوان استانی که از 5 درصد سهم صادرات کل کشور برخوردار است، آمادگی لازم را دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، هفته گذشته، در ادامه برگزاری نشست های معرفی خدمات بانک توسعه صادرات در استان های مختلف، اینبار شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران میزبان فعالان اقتصادی و صادرکنندگان آذبایجان شرقی بود.

دکتر حبیب احمدی ضمن اشاره به سابقه درخشان استان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: پیشگامی تبریز در تاسیس اتاق بازرگانی، شهرداری، چاپخانه و بسیاری از زیرساخت های مهم اقتصادی، این شهر را به شهر اولین ها تبدیل کرده است.

وی هدف از برگزاری این نشست را علاوه بر معرفی خدمات بانک توسعه صادرات، شنیدن نقطه نظرات فعالان اقتصادی استان، کارآفرینان، تجار، تولیدکنندگان، جامعه صادراتی و مقامات استانی عنوان کرد و گفت: بی تردید تعامل بیشتر با بخش های یاد شده تاثیر مثبتی در عملکرد بانک و سیاستگذاری های آتی بانک خواهد داشت.

احمدی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کشور و لزوم توجه بیشتر به بخش خصوصی در سال رونق تولید، بانک توسعه صادرات ایران دو هدف را بر اساس اهداف اساسنامه خود دنبال می کند که کمک به صادرات کل کشور و همچنین تامین مالی زنجیره صادرات در زیر مجموعه های مختلف آن از تولیدکننده تا صادرکننده را شامل می شود.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران ضمن تاکید بر اهمیت تامین مالی صادرات، اذعان داشت: بانک توسعه صادرات، مفتخر است بخش عمده ای از مجوعه تسهیلات خود را به صادرات کشور تخصیص داده و هدف گذاری ویژه ای برای حضور فعال تر در استان ها به منظور ارائه خدمات بیشتر به صادرکنندگان دارد.

وی همچنین از آمادگی بانک برای برگزاری نشست های تخصصی در شهرستان های مختلف استان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست شهرستان های مختلف آماده ایم تا در ادامه سلسله نشست های معرفی خدمات بانک توسعه صادرات و توسعه تعامل با فعالین اقتصادی صادرات محور در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی نشست تخصصی برگزار کنیم.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اضافه کرد: بانک توسعه صادرات در کنار حمایت از کنسرسیوم های صادراتی، NGO ها، تشکل های صادراتی و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات به بخش های لجستیک و حمل و نقل برای کمک به بهبود وضع صادرات را دنبال می کند.

وی با اشاره به افزایش سقف شعبه در سال گذشته، گفت: عملکرد مطلوب شعبه تبریز در سالهای گذشته منجر به ارتقا رتبه شعبه به درجه ممتاز شد که با توجه به ظرفیت های استان آذربایجان شرقی کمتر از این انتظار نمی رود.

حبیب احمدی در ادامه گفت: بانک برای بهره مندی صادرکنندگان از تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع صندوق توسعه ملی، خطوط اعتباری بانک مرکزی همکاری لازم را با صادرکنندگان استان دارد و در حوزه وثائق، بر اساس دستورالعمل های اعتبارسنجی، همراهی لازم با صادرکنندگان خوش حساب را خواهد داشت.

علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،علی اصغر عباس زاده مدیر امور اقتصادی و دارایی استان،غلامعلی راستی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در این نشست حضور داشتند.

در پایان این جلسه، حبیب احمدی، مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات و جمعی از کارشناسان این بانک به همراه حسین حاجیلو مدیر صدور ضمانت نامه های صندوق ضمانت صادرات،پاسخگوی سوالات فعالان صادراتی استان بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران