پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306995 تاریخ : 1396/07/29-18:43:45
,1,
آمادگی بانک اقتصادنوین برای ارائه خدمات بانکی به زائران عتبات عالیات در مرزهای مهران و شلمچه

آمادگی بانک اقتصادنوین برای ارائه خدمات بانکی به زائران عتبات عالیات در مرزهای مهران و شلمچه

هلدینگ اقتصادنوین با هدف آسان سازی ارایه خدمات پولی مورد نیاز زایرین عتبات عالیات، خدمات بانکی در مرزهای شلمچه و مهران ارایه می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم برای راه‌اندازی باجه‌های موقت ارایه خدمات بانکی در مرزهای شلمچه و مهران صورت گرفته و این باجه‌ها در ایام اربعین حسینی خدمات مورد نیاز زایرین عتبات عالیات را در زمینه‌های بانکی، صدور انواع بیمه‌نامه و خدمات پرداخت الکترونیک در اختیار هموطنان عزیز ارایه می‌کنند.

خدمات افتتاح حساب، صدور کارت جدید و المثنی، صدور رمز کارت و ... از جمله خدماتی است که باجه‌های بانک اقتصادنوین در ایام اربعین از طریق باجه‌های موقت مهران و شلمچه در اختیار زایرین قرار می‌دهند. 

علاوه بر این خدمات شرکت‌های بیمه نوین و پرداخت نوین نیز در ایام مذکور از طریق باجه‌های بانک اقتصادنوین به زایرین ارایه خواهد شد.
همچنین به منظور تسهیل دسترسی هموطنان به اسکناس مورد نیاز، پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار خودپردازهای بانک اقتصادنوین در مکان‌های پرتردد انجام شده و این دستگاه‌ها در ایام مذکور آماده خدمات رسانی به مشتریان شبکه بانکی خواهند بود.

خودپردازهای بانک اقتصادنوین انواع خدمات بانکی شامل پرداخت وجه نقد، انجام انتقال ‌وجه درون‌ بانکی و بین‌ بانکی با استفاده از کارت‌های عضو شتاب، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه، برای دارندگان کارت‌های شتابی ارایه می‌کنند.

لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال احتمالی در عملکرد دستگاه‌های خودپرداز بانک اقتصادنوین در تمام مدت حضور در مرزهای شلمچه و مهران کارشناسان بانک اقتصادنوین به ‌صورت شبانه‌روزی اقدام به پول‌گذاری، رفع مشکل احتمالی دستگاه و تحویل کارت‌های ضبط‌ شده در همان لحظه به هموطنان می‌کنند.

در صورت بروز مشکل هموطنان عزیز می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 48031000-021 مرکز ارتباط نوین تماس حاصل نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران