پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508375 تاریخ : 1398/12/04-17:46:40
,17,
آمادگی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزارت بهداشت

آمادگی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزارت بهداشت

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزرات بهداشت و انتقال تجربه‌های مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین، با توجه به اهمیت انتشار ویروس کرونا در کشور و به منظور حمایت از اعضای اتاق بازرگانی شرق چین نشست فوق العاده پیشگیری ویروس کوید19 (کرونا) با حضور هیات مدیره، کمیته راهبردی، اعضا و مقاماتی از وزرات خارجه و هواپیمایی ماهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین نژاد صفری رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین (شرق) گزارشی از عملکرد ستاد همیاری شانگ‌های که با حمایت سرکنسولگری شانگ‌های تشکیل شده، ارایه کرد.

وی افزود: فعالیت های این ستاد در یک ماهه گذشته به پیشگیری از ابتلا ایرانیان مقیم چین به ویروس اکوید19 (کرونا) و ایجاد شبکه توزیع مویرگی اقلام بهداشتی به تمام مناطق آلوده در چین منجر شد.

رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین همچنین گزارشی از ویروس کوید19 (کرونا) و چگونگی انتشار آن در ووهان و سایر مناطق چین ارایه کرد و گفت: با توجه به تجربیات ارزشمند ستاد بحران و همیاری شانگ‌های، این ستاد آماده همکاری با وزارت بهداشت برای انتقال تجربیات در این زمینه است.

در پایان این جلسه نیز کمیته راهبردی این اتاق بازرگانی، گزارشی با عنوان فرصت‌های طلایی صادرات محصولاتی ایرانی به چین ارایه کرد که قرار است گزارش کامل به وزرات صنعت و معدن تجارت و اتاق بازرگانی تهران ارایه شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران