پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451372 تاریخ : 1397/12/21-16:22:53
,11,
آمادگی 58 فروند شناور پیشرفته مسافری با 7704صندلی برای خدمات دهی به مسافران نوروز

معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر خبر داد:

آمادگی 58 فروند شناور پیشرفته مسافری با 7704صندلی برای خدمات دهی به مسافران نوروز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای عید امسال 58 فروند شناور پیشرفته مسافر دریایی با 7 هزار و 704 صندلی،آماده خدمات رسانی به هموطنان گرامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین عباس نژاد در گفت و گو با شبکه خبر با موضوع سفرهای نوروزی 98، از فراهم بودن تسهیلات و امکانات سازمان بنادر و دریانوردی جهت سفر ها و گردشگری دریایی در پایانه های بندری استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و همچنین گردشگری دریایی در استان های شمال کشور خبر داد.

وی با اشاره به آمادگی پایانه های مسافرت دریایی در استان هرمزگان، گفت: در هرمزگان که عمده سفر ها و گردشگری های دریایی صورت می گیرد، از بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز؛ از لنگه به کیش؛ از قشم به پل، لافت و ابوموسی و از قشم به هرمز و لارک ، آماده پذیرش و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستیم.
به گفته معاون امور دریایی سازمان بنادر، از دو مبدا بندر شهید باهنر به امارات و از بندر لنگه به دبی ، امکان سفرهای بین‌المللی نیز فراهم است.
این کارشناس دریایی با اعلام " امکان سفر دریایی از گناوه به بوشهر و از گناوه به جزیره خارک "، گفت: از پایانه بین المللی و مجهز خرمشهر، سفر دریایی به کویت صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال، 58 فروند شناور مجهز و پیشرفته دریایی با 7 هزار و 704 صندلی، آماده خدمات دهی به هموطنان گرامی است، خاطر نشان کرد: در تعطیلات عید امسال، همچنین، 76 فروند شناور با قابلیت حمل همزمان خودرو و سرنشیان نیز آماده سرویس دهی است.
به گفته عباس نژاد، از طریق شناورهای با قابلیت حمل خودرو و مسافر ، 2100 خودرو و 11 هزار و 920 مسافر جابه جا می شود.
معاون امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه بلیت فروشی سفر های دریایی در 14 نقطه به صورت الکترونیکی، در 9 نقطه به صورت فروش اینترنتی و در سایر نقاط به صورت دستی انحام می شود، افزود: در کلیه پایانه های بندری مسافری، مسئولان دریایی با تشکیل ستاد نظارتی حضور دارند و به صورت 24 ساعته به تمام مسائل و مشکلات احتمالی رسیدگی می کنند.
وی تاکید کرد: ستاد نظارتی سازمان بنادر برای سفرهای دریایی موظف است به " انجام ایمن سفرهای دریایی " نظارت جدی داشته باشد.
عباس نژاد با "پیش بینی افزایش 10 درصدی مسافر دریایی در ایام تعطیلات نوروز 98 "، گفت : سال گذشته در ایام عید بیش از 7 میلیون مسافر و گردشگر دریایی از پایانه های بندری جا به جا شده اند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران