پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465501 تاریخ : 1398/03/07-17:06:32
,15,
آماده سازی زیرساخت های ایجاد 68 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات

آذری جهرمی در مراسم بیعت با آرمان های امام راحل تاکید کرد:

آماده سازی زیرساخت های ایجاد 68 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بیعت با آرمان های امام راحل از آماده سازی زیرساخت های ایجاد 68 هزار اشتغال خبر داد و گفت: برنامه های ایجاد این زیرساخت ها تا پایان خرداد ماه اعلام می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تجدید بیعت خانواده بزرگ ارتباطات کشور با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی(ره) در حسینیه جماران، با اشاره به اینکه میثاق هر ساله خانواده ارتباطات با آرمان های امام راحل رسم نکویی است، گفت: مهم تر از برگزاری این مراسم ها توجه به عملکرد و شیوه امام راحل است که این شیوه همواره توسط خلف بر حق ایشان، مقام معظم رهبری پیگیری شده و مورد تاکید بوده است.

وی افزود: حرف و راه امام توجه به مستضعفین جامعه و استقرار حکومت مستضعفین بنا بر وعده الهی است.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه مسوولان در شیوه و منش امام، خادمان سفره انقلاب برای مردم بودند نه ولی نعمتان، تصریح کرد: همه حرکت های حکومت و نظام اسلامی  بر مسیر خدمت به مستضعفین بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت حق الناس در شیوه امام راحل، تاکید کرد: امام راحل دست اندازی به بیت المال را در هر سطحی برنمی تابیدند و در موضوع حق الناس  هیچ گاه رافت نداشتند و با جدیت برخورد می کردند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی خانواده ارتباطات در همه جای دنیا ایجاد ارتباط برای مردم است، افزود: پس تفاوت ما با سایرین در چیست؟ و نقطه عزیمت ما در این مسیر چیست؟

آذری جهرمی در ادامه گفت: شاید مهم ترین وظیفه خانواده ارتباطات برای مستضعفین جامعه ایجاد اشتغال است.

وی افزود: امروز که بسیاری از بخش های کشور به دلیل شرایط اقتصادی و فشارهای ظالمانه بین المللی دچار رکود هستند به مدد جوانان کشور بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با رونق مواجه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: ثمره این رونق ایجاد اشتغال است که همیشه هم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اعلام اینکه مقدمات بسیاری در یک سال گذشته برای ایجاد اشتغال در این وزارتخانه انجام شده است، افزود: امید است با همکاری دولت و مجلس طرح های ویژه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات به سرانجام برسد.

آذری جهرمی تصریح کرد: امروز ما با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنیم، برای خدمت به مستضعفین جامعه و با نگاه به مسیر امام این قول را به مستضعفین جامعه می دهیم که تمام توان خود را برای پیگیری موضوع اشتغال بکار بگیریم.

وزیر ارتباطات از آماده سازی زیرساخت های ایجاد 68 هزار اشتغال خبر داد و گفت: برنامه های ایجاد این زیرساخت ها تا پایان خرداد ماه اعلام می شود.

وی به میثاق خود با امام برای رعایت حق الناس تاکید کرد و افزود: ما وظیفه محافظت از مال مردم و در جاهایی وظیفه حفاظت از آبرو و حریم خصوصی مردم را داریم که باید بر این موضوعات همواره تاکید کنیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: به عنوان مدیران و مسوولان میثاق می بندیم که خادم مردم باشیم نه ولی نعمتان آنها و از بیت المال اشرافی گری نکنیم.

وی همراهی و همگامی با مردم را یکی دیگر از میثاق های خانواده ارتباطات با امام راحل عنوان کرد و افزود: این میثاق نامه ما در سال جاری با الگو قرار دادن زندگی و شیوه امام راحل است که با جدیت پیش می بریم و امیدواریم مردم و روح امام و شهدا و در نهایت خداوند از ما راضی باشد.

وزیر ارتباطات با تاکید به اینکه چشم امید مردم به حرکت ما در گام دوم انقلاب است، گفت: با توجه به اینکه بدنه وزارت ارتباطات یک بدنه جوان سازی شده است در این مسیر گام محکمتری باید بردارد و بتواند با ایجاد امید نشان دهد که نسل آینده توانایی و قدرت حرکت در مسیر پرشتاب حرکت انقلاب را دارد.

بر اساس این گزارش در حاشیه این مراسم سامانه شبیه سازی واقعیت مجازی محله، حسینیه و بیت امام راحل با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی بازدید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 530
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران