پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447039 تاریخ : 1397/11/06-11:51:09
,10033,
آلودگی هوا در تهران تا صبح فردا ادامه دارد

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد؛

آلودگی هوا در تهران تا صبح فردا ادامه دارد

آلودگی هوا در تهران تا صبح فردا ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر روز یکشنبه به تدریج با تغییر شرایط جوی کیفیت هوای پایتخت بهبود خواهد یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای روز جاری (شنبه) نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتاً پایدار بوده و به تبع آن افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق در برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود.  

هرچند افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی که به طور معمول در طول روز با تابش خورشید و گرمای هوا شکل می گیرد و وزش باد (با بزرگی بین 3 تا 4 متربرثانیه) در برخی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده ها موثر خواهد بود.

این شرایط جوی تا روز آینده همچنان تداوم خواهد داشت و انتظار می رود تا صبحگاه روز یکشنبه وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار داشته باشد.  

به تدریج با تغییر شرایط جوی از بعدازظهر یکشنبه، رفته رفته بر سرعت باد افزوده خواهد شد که بهبود نسبی کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران