پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508563 تاریخ : 1398/12/08-11:14:08
,2,
اقدامات پیشگیرانه بانک مسکن برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن تشریح کرد:

اقدامات پیشگیرانه بانک مسکن برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن مهم ترین اقدامات در حوزه پیشگیری و گسترش ابتلا به بیماری کرونا را در سطح شعب مختلف سراسر کشور و همچنین ساختمانها و ادارات مربوط به این بانک را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن با اشاره به ابتلا تعدادی از هموطنان به ویروس کرونا در سطح شهرهای کشور و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس و کاهش آمار تلفات آن، گفت: همزمان با اعلام هشدارهای مختلف از سوی وزارت بهداشت برای انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مدیران ارشد بانک مسکن در روز شنبه مورخ سوم اسفندماه، جلسه ای با حضور روسای ادارات کل رفاه کارکنان، مهندسی مالی، امور کارکنان و اداره کل تجهیزو پشتیبانی را به منظور اخذ تصمیمات لازم برای انجام اقدامات فوری و ضروری در این خصوص برگزار کرد.

وی افزود: مطابق با تصمیمات اخذ شده در این جلسه، به فوریت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس در چند سطح پیگیری و اجرایی شد. در سطح نخست برای جلوگیری از انتشار این ویروس در شعب و همچنین ساختمان های اداری بانک مسکن، تمامی رده های خدماتی شامل پشتیبانی، راننده ها و ... به دستکش یکبار مصرف و همچنین مواد ضدعفونی کننده مجهز شدند.

به گفته وی سطح دوم اقدامات پیشگیرانه، ضدعفونی تمامی سطح مشترک مورد استفاده در ساختمان ها و شعب بانک به صورت هر دو ساعت یکبار در طول ساعات کاری است.

وی همچنین به سطح سوم اقدامات اشاره و اظهار کرد: در سومین سطح مطابق با تصمیم اخذ شده، تمامی آسانسورها به اسپری حاوی مواد ضدعفونی کننده و همچنین دستمال کاغذی و سطل زباله دارای درپوش مجهز شدند تا مشتریان، کارمندان و مراجعین در هنگام استفاده از این فضاهای عمومی به صورت مستمر دست های خود را که می تواند عامل انتشار و انتقال ویروس کرونا باشد، ضدعفونی کنند.صدری در عین حال تاکید کرد: با توجه به آنکه در برخی شعب بانک ممکن است افراد ناقل بیماری حضور داشته باشند با شرکت طرف قرارداد برای ضدعفونی مستمر شعب نیز مکاتبات و همچنین اقدامات لازم انجام شده است. نظافت دفاتر ادارات مرکزی نیز با استفاده از مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده به میزان موردنیاز برای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس پیش بینی شده است، عنوان کرد: مطابق با مکاتبات انجام شده از سوی بانک با وزارت بهداشت، قرار بر این است که در صورتی که سازمان غذا و دارو سهمیه ای مشخص برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ادارات و سازمان ها در نظر بگیرد این سهمیه به بانک مسکن نیز تخصیص پیدا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران