پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509271 تاریخ : 1398/12/19-15:06:26
,10028,
اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا

اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده با حضور در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر سیما درباره اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: سازمان تأمین اجتماعی از همان ابتدای ورود این ویروس به کشور، به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران در جلسات مختلف حضور پیدا کرد و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از شیوع کرونا انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه از همان ابتدا توصیه‌ها و هشدار‌های لازم به افراد داده شد و به بیماران مستعد ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کامل صورت گرفت، افزود: به بازنشستگان محترم اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده و دارو‌های مبتلایان به بیماری‌های مزمن را دوماهه ارائه شده است تا در صورت امکان کمتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

دکتر آفریده ادامه داد: 304 مرکز سرپایی و 77 بیمارستان تأمین اجتماعی در سطح کشور در تعامل با وزارت بهداشت آماده پذیرش و خدمت رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا هستند. با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی مناطق کشور بیمارستان‌های این سازمان کاملا در اختیار بیماران کرونایی هستند و در سایر بیمارستانها نیز آمادگی وجود دارد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی دارند و پذیرش بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌های سازمان متوقف شده است و تمرکز مراکز درمانی خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

او افزود: همچنین جهت کاهش مراجعات، همه دفترچه‌های درمانی که تا پایان بهمن اعتبار داشتند بدون مراجعه به شعبه یا کارگزاری‌ها تا پایان فروردین تمدید اعتبار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران