پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449006 تاریخ : 1397/11/27-15:05:52
,10028,
اقدامات خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای مبارزه با فساد انجام شده است

شجاعی برهان در گردهمایی بازرسان سلامت اداری:

اقدامات خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای مبارزه با فساد انجام شده است

مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه فضای شفافیت در دولت آغاز شده است چرا که هر چه فضا شفاف تر باشد خطر فساد کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، "سید ضیاالدین شجاعی برهان" در گردهمایی بازرسان سلامت اداری ستاد و استانها که امروز 27 بهمن در مجموعه فرهنگی، ورزشی  تلاش برگزار شد گفت: در این گردهمایی موضوع تبصره 1 ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی خواهد شد که هدف از آن مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت است. 

وی با بیان این که بقای نظام در ریشه کنی فساد است، تصریح کرد: در جایی که فساد وجود دارد قطعا نابودی هم در انتظارش است لذا تمامی دستگاههای اجرایی موظفند که با فساد مبارزه کنند. 
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مانع اساسی پیشرفت، فساد است لذا برای بقا، پیشرفت و توسعه باید غده فساد از بین برود. 
شجاعی برهان افزود: هم اکنون کمیته سلامت اداری طبق قانون در اکثر وزارتخانه ها فعال است بنابراین در این زمینه اقدام و عمل باید وجود داشته باشد. 
رییس کمیته سلامت اداری با تاکید بر این که وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به مساله شفافیت و مبارزه با فساد بسیار اهمیت می دهد، تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه انجام شده  است. 
وی با اشاره به این که بازرسان  سلامت اداری باید وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند، اظهارکرد: نقش بازرسان  سلامت اداری نقش بسیار مهمی است و  نظارت و مراقبت در این خصوص لازم و ضروری است. 
شجاعی برهان تاکید کرد: از بازرسان سلامت اداری انتظار دارم که به کار پویا و لحظه به لحظه توجه کنند. 
مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که گلوگاههای فساد باید شناسایی و کنترل شوند. 
وی ادامه داد: کارهای ارزشمند و زیربنایی فراوانی  در کشور صورت گرفته است لذا وظیفه مان است جلوی رانت خواری و فساد بایستیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران