پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450821 تاریخ : 1397/12/15-13:09:57
,2,
اقدامات جدی بانک ملّی ایران برای جلوگیری از قطع درختان

اقدامات جدی بانک ملّی ایران برای جلوگیری از قطع درختان

یکی از روش های پاسداشت طبیعت، درختکاری است، اما راه دیگری هم وجود دارد که بانک ملی ایران آن را به خوبی در پیش گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، درختانی که صدها سال عمر دارند و می توانند به عنوان ریه های طبیعت عمل کنند، به بهانه هایی گاه واهی توسط انسان قطع می شوند.

تلاش برای جایگزین کردن آنها با نهال های تازه رسته گرچه خوب است، اما کامل نیست و به نظر می رسد در کنار آن، جلوگیری از قطع درختان کهنسال که به بار نشسته و به خوبی اکسیژن تولید می کنند، بسیار مفیدتر خواهد بود.

بخش قابل توجهی از درختان برای تولید کاغذ قطع می شوند و انسان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا این روند را متوقف کند.

بانک ملی ایران به سهم خود این اقدام را تا حد ممکن انجام داده و مصرف کاغذ را در فرآیندهای خود به حداقل ممکن رسانده است.

راه اندازی سامانه اتوماسیون بانک ملی ایران، مکاتبات اداری درون سازمانی را کاملا به فرآیندی دیجیتال تبدیل کرده و نامه ها و دستورات اداری از طریق این سامانه پیگیری می شود.

همچنین راه اندازی و فراگیر شدن سامانه های بام و بله، باعث شد بسیاری از مشتریان، عملیات های بانکی خود را از این طریق انجام داده و ضمن کاهش ترددهای درون شهری که عامل مخربی برای محیط زیست هستند، مصرف کاغذ در تراکنش های بانکی به حداقل برسد.

طبیعی است که با حذف کاغذ از میلیون ها تراکنش های بانکی و مکاتبات اداری روزانه در سازمان بزرگ بانک ملی ایران، سهم بزرگی در کاهش قطع درختان برای این بانک دارد و این روند در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ منافع عمومی خواهد بود.

 

از سوی دیگر، بانک ملی ایران چند سالی است به منظور کاهش مصرف کاغذ، چاپ سررسیدهای سالانه را متوقف و تقویم دیجیتال را جایگزین آن کرده است. همچنین به منظور جلوگیری از انقراض چندین گونه گیاهی در جنگل های شمال کشور، حفاظت از این مناطق را بر عهده گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران