پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421093 تاریخ : 1397/08/20-11:00:45
,10028,22,
اقدامات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی کاهش مراجعات و رضایت مردم را در برداشته است

دادستان قزوین:

اقدامات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی کاهش مراجعات و رضایت مردم را در برداشته است

مدیران کل و درمان تامین اجتماعی قزوین با دادستان عمومی و انقلاب این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین در این دیدار از ارائه گزارش جامع مدیریت در مسیر اطلاع رسانی از خدمات برجسته بزرگترین سازمان بیمه ای کشور تقدیر کرد و گفت: شفاف سازی خدمات و تعهدات ما را در حمایت از سازمان تامین اجتماعی در برابر ارباب رجوعان گسترده یاری خواهد نمود و امید است با همیاری با سازمان تامین اجتماعی امنیت و آرامش برای آسیب پذیرترین اقشار جامعه بیش از پیش مهیا گردد.

قسمی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامات الکترونیکی برجسته سازمان تامین اجتماعی کاهش مراجعات و رضایت مخاطبین آن را در پی  است و مجموعه قضائی نیز با همراهی شما منفعت کارگران را مد نظر قرار داده و پیشرو در زمینه مساعدت با سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

سیروس نصیری مدیر کل تامین اجتماعی قزوین نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه توصیه ها و راهکارهای اساسی دستگاه قضاء برای سازمان تامین اجتماعی با گستردگی مخاطبین تحت پوشش آن می تواند بسیار چاره ساز و مفید باشد، تصریح نمود: با هم افزائی شما می توان اصل امنیت را در فضای تامین اجتماعی تضمین نمود و امانتداری خالص و صادق برای مخاطبین خود بود.

نصیری به پرداختی ماهانه 130 میلیارد تومانی به 70 هزار خانوار مستمری بگیر استان، 7400 مقرری بگیر بیمه بیکاری و  815 هزار جمعیت تحت پوشش اشاره کرد و حمایت و پشتیبانی دستگاه های تصمیم گیر چون دستگاه قضاء در صیانت از سرمایه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را میسر دانست و گفت: تامین اجتماعی با انجام اقدامات الکترونیکی در زمینه ابلاغ های الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی، راه اندازی نسخ الکترونیکی بجایگزینی دفترچه های درمانی که منتج به کاهش 20 درصدی در مصرف کاغذ شده و همچنین بازرسی یکساله دفاتر قانونی کارفرمایان، اجرای مشوق های بیمه ای و... در مسیر رضایت مخاطبین گام های اساسی را در جهت کاهش هزینه ها و افزایش نظارت بر امور محوله با عنایت بر بهبود فضای کسب و کار داخلی برداشته است و همراهی با دستگاه قضاء را بعنوان اهرم نظارتی بر امور، بر مجموعه همکاران تاکید نموده و خواهد نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 452
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران