پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522598 تاریخ : 1399/08/25-17:31:04
,17,
افق 1404شرکت سفیر آبی آرام، تبدیل شدن به مرکز تماس بین المللی

افق 1404شرکت سفیر آبی آرام، تبدیل شدن به مرکز تماس بین المللی

مدیرعامل سفیرآبی آرام تاکید کرد: سفیرآبی آرام در سال 1404 قرار است به مطرح ترین برند در صنعت مراکز تماس در کشور تبدیل شود و مهم ترین ھدف ما این است در بازار خاورمیانه و کشورھای حاشیه ای خلیج فارس و ھمینطور به عراق ، افغانستان و ھمسایه ھای اطراف بتوانیم نیروی کار اعزام کنیم و یا مشتریانی از این کشورھا بابت ارائه خدمات مرکز تماس داشته باشیم.

به گزارش بانک و صنعت ، دکتر علیرضا حسین نژاد درباره ضرورت ایجاد کمیسیون و یا کار گروھی درحوزه مراکز تماس و برنامه ھای شرکت در این زمینه گفت: اعتقاد دارم متاسفانه در کشورمان عادت به کار گروھی نداریم به ھمین جھت اتحادیه ها، سندیکاھا، انجمن ھا ویا کمیته ھا خیلی فعال نیستند و ھرمجموعه ای به تنھایی اقداماتی انجام داده و از یکسری استانداردھا در این حوزه پیروی می کند تا بتواند خود را در بازار مطرح کند.

وی ادامه داد: بنده نیز از دیرباز ھمانطور که در جاھای مختلف این موضوع را تجربه کردم تصورم این است که در حوزه مراکز تماس جای چنین اتحادیه و یا سندیکایی خالی است و ما می توانیم به سادگی با ایجاد اتحادیه مراکز تماس از آخرین تکنولوژی ھا، دستاوردھا و تجربیات شرکت ھای مطرح در این حوزه بھره مند شویم که نتیجه آن بالا رفتن سطح استاندارد کیفیت این نوع خدمات در کشور و ایجاد رقابت برای سازمان ھا می شود.

مدیر عامل سفیر آبی آرام در عین حال بیان کرد: در شرکت سفیرآبی آرام سعی کردیم محتوای لازم را با مصاحبه ھا و درج اخبار در تارنماھا و پایگاه ھای اینترنتی مختلف این حوزه ایجاد کنیم تا مخاطبین با نیازھا، چالش ھا و استانداردھای این صنعت آشنا شوند و متناسب با آن وقتی مخاطبین را شناخته و نیازھا شناسایی شد به این سمت رفتیم که فعالان این حوزه را در کنار ھمدیگر جمع کنیم تا انشالله بتوانیم یک اتحادیه مناسب در این حوزه ایجاد کنیم.

رویکرد و دستاوردھای شرکت سفیر آبی آرام در شرایط بحرانی کرونا

حسین نژاد درباره رویکرد و دستاوردھای شرکت سفیر آبی آرام در شرایط بحرانی کرونا اظهار کرد: اعتقاد دارم ماھیت کال سنتر و مراکز تماس ، حضور در شرایط بحران است یعنی نقش این مراکز ، در شرایط بحران هویدا و آشکار می شود وگرنه در شرایط معمول که ھمه دسترسی به انواع و اقسام اطلاعات و پایگاه ھا دارند و می توانند پاسخ سوالات خودشان را دریافت کنند ، اما در شرایط بحران است که معمولا ھمه ی روال ھای متداول به ھم می ریزد و آنجاست که نقش مراکز تماس حائز اھمیت است؛ شرکت سفیر آبی آرام ھم از ابتدای سال 1399 که با شرایط کرونا مواجه بودیم سعی کرد این نقش را پررنگ تر کند.

وی در ادامه تشریح کرد: معمولا در شرایط عادی و روال معمول در طی یکسال، 2 تا 3 میلیون تماس ورودی داریم و به آن تماس ھا پاسخ می دھیم اما در شرایط کرونا معمولا این میزان به سه و نیم برابر نیزمی رسد؛ پیش بینی ما این است که در سال 1399 بالغ بر 6 میلیون تماس حداقل در مرکز تماس سفیر داشته باشیم.

حسین نژاد افزود: این موضوع به این معنی است که سفیر آبی آرام ، خودش در کاھش تردد و مراجعه حضوری مشتریان به سازمان ھایی که ما به آنھا این سرویس را ارائه می دھیم موثر خواھد بود و در عین حال در کاھش مصرف انرژی، کاھش آلودگی و مشکلاتی که می تواند برای مراجع مختلف بار ھزینه زیادی داشته باشد کمک می کند و ھمه ی این ھا باعث می شود ھزینه ی سازمان کاھش پیدا کند و همین نکته نقش بسیار موثر سفیر در شرایط کرونا و ھمینطور شرایط بحران است

مھم ترین چالش ھا و مشکلات فعالان مراکز تماس

مدیرعامل سفیرآبی آرام درباره مھم ترین چالش ھا و مشکلات فعالان مراکز تماس گفت: از نظر بنده چالش اول، منابع انسانی و آموزشی و چالش دوم تکنولوژی است؛ یعنی اینکه ما در کشورمان متاسفانه دانشگاه و یا مراکز آموزشی مناسبی نداریم که در خصوص مذاکرات تلفنی و CRM ارتباط با مشتریان و مدیریت تماس ھا، آموزش ھای لازم را به فارغ التحصیلان دانشگاه ھا بدھند و یا اصلا رشته های تحصیلی مرتبط در این راستا نداریم ، در نتیجه افرادی که در مراکز تماس به کار گمارده می شوند افراد تازه کاری ھستند که باید با این صنعت آشنا شوند و سازمان ھا باید ھزینه ھای بسیار گزافی در راستای آموزش و مدیریت منابع انسانی خودشان صرف کنند تا آماده ارائه خدمات شوند و این بزرگترین چالش است.

حسین نژاد در عین حال بیان کرد: چالش دوم موضوع تکنولوژی است که با توجه به وضعیت تحریم و با عنایت به اینکه در ھر صورت ما در آسیای خاوردور و میانه در حال فعالیت ھستیم از تکنولوژی کم بهره مند می باشیم و یا قیمت تکنولوژی در کشور ما بسیار بالاست و دسترسی به آن آسان نیست در نتیجه ما کماکان از روش ھای سنتی و تکنولوژی ھای 2 و 3 دھه گذشته دنیا در راستای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنیم.

چشم انداز و افق پیش روی سفیر آبی آرام

وی درباره چشم انداز و افق پیش روی سفیر آبی آرام گفت: سفیرآبی آرام در سال1404قرار است به مرکز تماس بین المللی با مدل های نوین کسب و کار درصنعت مراکز تماس در کشور تبدیل شود که گام ھای موثری در این حوزه برداشته شده و اخذ گواهینامه ها ،مجوزها،جوایز و تندیس ھای مختلف و در عین حال استانداردھای پیش رو و استانداردھای گذرانده شده در این حوزه ما را به این ھدف نزدیک می کند .

اهداف سفیرآبی آرام در کشورهای همسایه

وی اضافه کرد: مھم ترین ھدف ما این است که حتما به بازار خاورمیانه و کشورھای حاشیه ای خلیج فارس وھمینطور به عراق ، افغانستان و ھمسایه ھای اطراف بتوانیم نیروی کار اعزام کنیم و یا مشتریانی از این کشورھا بابت ارائه خدمات مرکز تماس داشته باشیم.

مدیرعامل سفیرآبی آرام ھمچنین با اشاره به موفق ترین کشورھا در حوزه مراکز تماس گفت: طبیعی است کشورھایی که تکنولوژی تولید می کنند مثل کشورھای اروپایی بویژه آلمان، کانادا، استرالیا و آمریکا در این زمینه موفق ھستند؛ واقعیت این است که تقریبا یک دھه است که کشورھای آسیای جنوب شرقی بویژه ھندوستان، سری لانکا، مالزی، سنگاپور و اندونزی و ویتنام از جمله کشورھایی ھستند که در این حوزه گام ھای بسیار موثری برداشتند و با توجه به اینکه نیروی کار در این کشورھا ارزان است و شرایط تحصیلی و زندگی ھم محیا می باشد توانستند چالش نیروی انسانی که عرض کردم را کنار بگذارند. از طرف دیگر تکنولوژی ھم

در اختیار دارند و در این حوزه پیشرو ھستند ھمانطور که می دانید ھندوستان در حوزه IT و نرم افزار خیلی پیشرو است و توانسته در این حوزه گام ھای بسیار موثری بردارد و از جمله کشورھای مطرح تلقی میشود.

حسن نژاد در پایان اظھار کرد: من با این شعر مرحوم مجتبی کاشانی این مطلب را مطرح میکنم، مجتبی کاشانی شعری دارد به نام پل،بیت اول به این ترتیب است: اول گفتم چه زحمتی دارد پل / بعداً دیدم چه ھمتی دارد پل / زان لحظه که پل شدم میان 2 عبور / با خود گفتم چه لذتی دارد پل

بنده می توانم اینطور مطرح کنم که سفیر آبی آرام ھمان نقش پل را بین سازمان ھایی که ما به آنھا خدمات می دھیم و مشتریان آنھا بازی می کندو ما می توانیم پل ارتباطی بین سازمان ھا و مشتریان باشیم و این پل ارتباطی نیز ھستیم

گفتنی است؛ همکاری با شرکت های بین المللی، مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفه ای، این شرکت را به قطب مطرح صنعت امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطاف پذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفه ای شرکت سفیر آبی آرام محسوب می شود.

شرکت سفیرآبی آرام به عنوان مجهزترین مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زیرساخت های پیشرفته فنی و تخصصی به همراه تجربیات ارزنده مدیریتی مرتبط که ارمغان سال های گذشته است، خدمات ارزنده ای را در اختیار شرکت ها و سازمان های مشتری مدار و علاقه مند به تغییر و تحول، قرار خواهد داد. سفیرآبی آرام به عنوان مرکز ارتباط با بهره مندی از روحیه تحول خواه مدیریت، اقدام به شناسایی نیاز سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف کرده است و در راستای دستیابی به بهترین ها، تلاش نموده تا تمامی زیرساخت های فنی و پشتیبانی لازم را فراهم آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران