پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353890 تاریخ : 1397/05/17-14:26:27
,17,16,
افسوس روزهایی را می خورم که با دوستان روزنامه نگارم هر روز در ارتباط بودم، این هم از گرفتاری های وزارت است

پیام صمیمانه دکتر کرباسیان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار؛

افسوس روزهایی را می خورم که با دوستان روزنامه نگارم هر روز در ارتباط بودم، این هم از گرفتاری های وزارت است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در صفحه اینستاگرامش و به مناسبت روز خبرنگار از ارتباط خود با روزنامه نگاران نوشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ، دکتر مسعود کرباسیان در یادداشت خود نوشت: یکی از مهمترین شاخص های موثر مبارزه با فساد، فعالیت روزنامه نگاران تحقیقی در فضای اقتصادی کشورها است.

وی تصریح کرد: قابل توجه اینکه حتی بانک جهانی هم برای پایش فضای کسب و کار در کشورهای مختلف به حضور نهادهای مستقل روزنامه نگاران تحقیقی توجه می کند.
وزیر اقتصاد افزود: روزنامه نگاران در ایران هم تلاش های قابل ستایشی در فضای مبارزه با رانت و فساد انجام داده اند.
کرباسیان با بیان اینکه، شاید اغراق نباشد اگر بگویم در طول دوران حضورم در دولت ها بیشترین ارتباط را با روزنامه نگاران داشتم تاکید کرد: همیشه از گفت وگو با آنها آموخته ام و لذت برده ام و می توانم شهادت دهم که در میان آنها افراد صادق و دلسوز بسیار هستند.
وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: این روزها به دلیل مشغله وزارت، کمتر فرصت هم صحبتی با دوستان قدیمی را پیدا کرده ام و این هم از افسوس های این روزهای من است.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم قلم تان پایدار باشد و همان اندازه که زحمت میکشید، قدر هم ببینید. کرباسیان در پایان بار دیگر هفده مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران