پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517241 تاریخ : 1399/05/13-16:25:22
,11,
افزایش162 درصدی صادرات کالاهای نفتی از بنادر مرکز و شرق هرمزگان

در 4 ماهه سال جاری محقق شد:

افزایش162 درصدی صادرات کالاهای نفتی از بنادر مرکز و شرق هرمزگان

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری در بنادر مرکز و شرق هرمزگان، افزایش 162 درصدی صادرات انواع کالاهای نفتی و رونق تخلیه و بارگیری کالای یخچالی، ثبت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی با رائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه بنادر مرکز و شرق استان بیان داشت: در مدت یاد شده از مجموع تخلیه و بارگیری674 هزار و 181 تن کالا،90 هزار و 172 تن به صادرات کالای نفتی اختصاص یافته که آمارها رشد صعودی162 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری کانتینرهای حامل کالای یخچالی در این مدت بخش عظیم از صادرات را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: درچهار ماهه نخست سال در مجموع40 هزار 616 (TEU) کانتینر یخچالی تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 98 درصدی در این بخش می باشیم.
محمد حسینی عمده کالای صادر شده از طریق کانتینرهای یخچالی را میوه و سبزیجات و فرآورده های لبنی عنوان کرد که از طریق بنادرشهید باهنر، جاسک و سیریک به کشورهای هدف صادر شده است.
این مقام مسئول به میزان شناورهای پهلو گرفته در بنادر مرکز و شرق استان نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه اشاره ای داشت و گفت: یک هزار و 756 فروند شناور طی این مدت در بنادر یاد شده پهلو دهی شده که از این میزان178 فروند از شناورها بالای هزار تن بوده است.
گفتنی است: اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با بهره گیری از 2 بندر تجاری و مسافری در مرکز و 5 بندر تابعه در شرق استان، در حوزه های مسافری، تجارت و گردشگری دریایی فعالیت می نماید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران