پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491852 تاریخ : 1398/07/17-10:58:59
,6,
افزایش قیمت خودرو مقطعی خواهد بود/بازار راکد است

افزایش قیمت خودرو مقطعی خواهد بود/بازار راکد است

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می کند که در روزهای گذشته بدون هیچ دلیلی قیمت برخی از خودروهای داخلی افزایش یافت که این افزایش قیمت، مقطعی خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نعمت الله کاشانی نسب اظهار داشت: در روزهای گذشته قیمت برخی از خودروهای 2 شرکت ایران خودرو و سایپا با افزایش توام بود.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو افزود: این افزایش قیمت، مقطعی خواهد بود زیرا هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.

کاشانی نسب تصریح کرد: بازار تقریبا راکد است و فصل مسافرت ها نیز پایان یافته اما در روزهای گذشته بدون هیچ دلیلی شاهد افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی بودیم که این مساله مقطعی خواهد بود.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروهای خارجی تقریبا ثابت است و خرید و فروشی درخصوص این دسته از خودروها انجام نمی شود.

کاشانی نسب درخصوص تاثیر ترخیص مابقی خودروهای مانده در گمرک گفت: خودروهایی که تاکنون از گمرک ترخیص نشده اند احتمالا مشکلاتی در حوزه ثبت سفارش و واردات داشته اند زیرا بسیاری از این خودروها ترخیص شده، اما به طور کلی بازار از نظر خودروهای خارجی اشباع است و ترخیص خودروهای مانده در گمرک تاثیر چندانی بر بازار این خودروها نخواهد داشت و موجب تغییر قیمت چشمگیر در خصوص این خودروها نخواهد شد زیرا در حال حاضر بازار خودروهای خارجی اشباع است، از طرف دیگر قدرت خرید مردم به اندازه ای نیست که بتوانند نسبت به خرید خودروهایی که سیر صعودی قیمت را تجربه کرده اند اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران