پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433767 تاریخ : 1397/09/27-15:37:48
,11,
افزایش قیمت بلیت قطار به سال آینده موکول شد

افزایش قیمت بلیت قطار به سال آینده موکول شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تغییر قیمت بلیت قطارهای مسافری هم اکنون در کارگروه هایی تخصصی در حال بررسی است و و پس از بررسی های لازم در هیات دولت و بودجه سال آینده، پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در جمع خبرنگاران، افزود: باید بین هزینه ها و درآمدهای شرکت های ریلی تناسبی مناسب به وجود آید؛ در این راستا، دولت در نظر دارد کسب و کار و اقتصاد شرکت های حمل و نقل ریلی را بر اساس سیاست های کلی نظام متناسب کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سهم شبکه ریلی کشور باید در حمل و نقل بار بیش از پیش ارتقا یابد، گفت: امسال سهم شبکه ریلی در حمل بار به حدود 50 میلیون تن می‌رسد و تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این میزان به حدود 100 میلیون تن افزایش دهیم.
اسلامی اظهار داشت: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه ریلی ایجاد شده که در این بخش می توان به اتصال مراکز بار به شبکه ریلی – به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت و شرکت راه‌آهن در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی – اشاره کرد.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در صنعت حمل و نقل ریلی رونق کسب و کار تا بتوانیم با استفاده از بسترهای قانونی و منابع مالی مورد نیاز، تولید واگن و لوکوموتیوهای مورد نیاز شرکت ها را در داخل کشور فراهم کنیم.
سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته (ایران ترانس اکسپو 2018) یکشنبه (بیست و پنجم آذرماه) با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه دارد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شده، ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی شرکت های مرتبط با این صنعت، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل و همچنین هیات های بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران