پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399820 تاریخ : 1397/08/01-11:05:59
,13,
افزایش قابل توجه نرخ جدید خرید تضمینی گندم

افزایش قابل توجه نرخ جدید خرید تضمینی گندم

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران: تمام مطالبات گندمکاران تا ساعت 24 شب گذشته به حساب آن‌ها پرداخت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یزدان سیف میزان خرید تضمینی گندم را 9 میلیون و 500 هزار تن اعلام کرد و افزود: 600 میلیارد تومان از مجموع 12 هزار و 531 میلیارد تومان ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان باقی مانده بود که به طور کامل پرداخت و تسویه شد. 

وی گفت: چنانچه کشاورزی به ادارات و مراکز غله و خدمات بازرگانی گندم تحویل داده است می تواند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی وجه خود را دریافت کند اما اگر پول در حساب کشاورز نباشد باید برای رفع مشکل به ادارات شرکت بازرگانی و یا شعب بانک کشاورزی مراجعه کند. 
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تأکید کرد: براساس تجربه سال گذشته مواردی از کشاورزان گزارش شد که پس از مراجعه به شعب بانک هنوز پول به حساب آنها واریز نشده بود. علت این مشکل اشتباه در وارد کردن کد ملی و یا شماره حساب بوده است. 
سیف افزود: از شب گذشته تاکنون موردی از کشاورزان مبنی بر اینکه وجه آنها به حساب بانکی واریز نشده ، گزارش نشده است. 
وی گفت: پول تمام گندمکاران پرداخت شده است و اگر در حساب کشاورزی وجه مورد نظر مشاهده نشده است این مشکل در شعب بانک کشاورزی با رفع نقائص احتمالی انجام می شود و کشاورز می تواند پول خود را دریافت کند. 
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره اعلام قیمت جدید خرید تضمینی گندم افزود: نرخ جدید خرید تضمینی در شورای اقتصاد در دست بررسی است و تا یکی دو هفته آینده اعلام خواهد شد و نرخ خرید تضمینی افزایش قابل قبول و قابل توجهی دارد. 
سیف همچنین از کاهش زمان پرداخت مطالبات گندمکاران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته میانگین پرداخت مطالبات کشاورزان 40 روز بود که امسال به 28 روز کاهش یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران