پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494315 تاریخ : 1398/09/07-11:00:09
,10028,10033,
افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق پرتردد پایتخت

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد

افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق پرتردد پایتخت

پیش بینی شرکت کنترل کیفت هوا، نشان می دهد در شبانگاه پنجشنبه و همزمان با ساعات اوج ترافیک، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، برقراری شرایط جوی پایدار و آرام در صبحگاه روز پنجشنبه (7 آذر 98) و نیز انباشت آلاینده‌ها به‌همراه افزایش تردد خودروها، سبب افزایش غلطت ذرات معلق نسبت به روز گذشته خواهد شد و بنابراین کیفیت هوای ببیشتر مناطق شهر تهران در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت. در طی روز نیز پیش‌بینی می‌شود که وجود پایداری جوی همراه با وارونگی دما و عدم وزش باد مؤثر، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود کرده و کیفیت هوا در برخی مناطق در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

در شبانگاه پنجشنبه و همزمان با ساعات اوج ترافیک، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود هر چند با کاهش میزان پایداری جوی و گاهی رشد ابر ازبیشینه غلظت آلاینده‌ها نسبت به شب گذشته کاسته خواهد شد.

با تداوم این شرایط جوی تا نخستین ساعات روز جمعه (8 آذر 98) و کاهش تردد خودروها، انتظار می‌رود در برخی ساعات صبحگاه و همچنین در طی روز جمعه، کاهش نسبی در غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل مشاهده شود، با این حال در برخی مناطق پرترددکیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

در ساعات پایانی جمعه افزایش حجم ترافیک سبب کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پایتخت خواهد شد اگرچه انتظار می رود با کاهش میزان پایداری جوی نسبت به شب گذشته از غلظت آلاینده کاسته شود.

سازمان هواشناسی نیز پیش بینی کرده بود، از امشب آلودگی هوای تهران و چند شهر دیگر کاهش پیدا می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران