پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421235 تاریخ : 1397/08/21-16:32:27
,17,22,
افزایش عدالت مالیاتی از دستاوردهای طرح جامع مالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

افزایش عدالت مالیاتی از دستاوردهای طرح جامع مالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افزایش عدالت مالیاتی و رغبت مردم به پرداخت مالیات از دستاوردهای طرح جامع مالیاتی در کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که طرح جامع مالیاتی بزرگترین طرح الکترونیکی کشور در حوزه اقتصاد می باشد افزود: یکی از چالش های مهم و اساسی در اقتصاد کشورها، تامین درآمدها و منابع مالی است که با اجرای طرح جامع مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی در اقتصاد کشور گام های بلندی در تحقق درآمدهای دولت برداشته شده است.

بیگدلی در ادامه گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع مالیاتی جدید و استفاده از طرح ها و برنامه های نوین از مهمترین اهداف و راهکارهای نظام مالیاتی و اداره کل امور مالیاتی استان جهت تحقق درآمدهای مالیاتی می باشد.

وی هم چنین تاکید کرد: با افزایش مالیات برکالاهای وارداتی می توان به رونق هر چه بیشتر تولیدات داخلی و حل مشکل بیکاری جوانان کشورکمک کرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی مالیاتی یکی از اولویت های این اداره کل است که با ایجاد زیرساخت ها و بسترهای فرهنگی مناسب می توان انتظار ترغیب و مشارکت مردم به پرداخت مالیات و افزایش درآمدهای مالیاتی را داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران