پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467040 تاریخ : 1398/04/06-11:17:24
,2,22,
افزایش ظرفیت سیلوی مولان شهرستان کلیبر با مشارکت 22/5میلیارد ریالی پست بانک ایران

دکتر شیری خبرداد:

افزایش ظرفیت سیلوی مولان شهرستان کلیبر با مشارکت 22/5میلیارد ریالی پست بانک ایران

دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران گفت: با مشارکت پست بانک آذربایجان شرقی و با تخصیص 22/5میلیارد ریال تسهیلات، ظرفیت ذخیره گندم مجتمع سیلوی مولان شهرستان کلیبر از 7 هزار تن به 25 هزار تن افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ورود به تبریز گفت: این بانک با تأمین مالی طرح های مختلف اشتغال زائی درسطح کشور همواره به توسعه اشتغال و رونق تولید کمک می کند و خوشبختانه با افتتاح این طرح بطور مستقیم برای 14 نفر اشتغال ایجاد شده است.
همچنین در مراسم افتتاح این طرح که با حضور جمعی از مدیران استان آذربایجان شرقی برگزار شد رسول خدابخش فرماندار شهرستان کلیبر ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب پست بانک این شهرستان گفت: این بانک در کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی، عملکرد مثبت و مطلوبی داشته است. 
خدابخش با اشاره به نظرسنجی انجام شده در شهرستان و کسب رتبه اول پست بانک ایران در بین بانک ها، میزان رضایتمندی مشتریان و مردم از این بانک را ارزشمند برشمرد و افزود: با اجرای این طرح ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای 14 نفر اشتغال ایجاد شده است.
مهندس کرمی مدیرکل امور روستائی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از نقش مؤثر پست بانک در خدمت رسانی به روستائیان، این بانک را یک بانک همگام با دولت و از برترین بانک های استان اعلام کرد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران