پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433080 تاریخ : 1397/09/18-12:43:28
,5,22,
افزایش سهمیه گاز مایع سیستان و بلوچستان

تشدید نظارت‌ بر عرضه فرآورده در جنوب‌شرقی کشور

افزایش سهمیه گاز مایع سیستان و بلوچستان

افزایش سهمیه و تشدید نظارت بر عرضه گاز مایع به منظور تامین نیاز ناشی از افزایش مصرف گاز مایع در سیستان و بلوچستان و نیز جلوگیری از عرضه خارج از شبکه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، کورش بالادست، مدیر این منطقه افزود: با توجه به افزایش مصرف گاز مایع در استان، سهمیه شرکت‌های توزیع‌کننده افزایش خواهد یافت و این افزایش‌ها با توجه به قدرت جذب شرکت‌ها در برخی موارد تا 100 درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به این که امسال 15 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل گاز مایع در استان توزیع شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده، تأمین و انتقال گاز از مبادی بندرعباس و اصفهان در حال انجام است و ظرفیت ایستگاه‌های ذخیره‌سازی استان تکمیل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تاکید کرد: به‌منظور تامین نیاز گرمایشی خانوارهای فاقد گاز طبیعی تاکنون 400 لیتر نفت سفید به هر خانوار داده شده است و به‌زودی کالابرگ جدید با سهمیه 300 لیتری اعلام خواهد شد.

بالادست استفاده غیرمجاز از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو، توزیع خارج از شبکه و شکل‌ گرفتن بازار سیاه خرید و فروش سیلندر گاز و نفت سفید و مطلوبیت بازار قاچاق سوخت را از مهم‌ترین عوامل افزایش مصرف گاز مایع در این منطقه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه سوخت شهرستان زاهدان که با حضور مسئولان ذی‌ربط در زاهدان برگزار شد، برخورد جدی با خرید و فروش غیرمجاز گاز مایع در استان و ممنوعیت خروج سیلندرهای گاز از مرزها مورد تاکید قرار گرفت.

بالادست گفت:‌ مسائل پیش آمده در بخش حمل‌و‌نقل کشور در ماه‌های گذشته و مشکلات برخی از شرکت‌های توزیع‌کننده در زمینه حمل و ذخیره‌سازی از جمله مواردی است که سبب نابسامانی چند روز اخیر در توزیع گاز مایع در استان سیستان و بلوچستان شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران