پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508220 تاریخ : 1398/11/30-17:06:15
,15,
افزایش سهم در گاه پرداخت اینترنتی ایران کیش

افزایش سهم در گاه پرداخت اینترنتی ایران کیش

افزایش سهم درگاه‏ ها و پایانه‏ های فروش بر اساس کشش بازار، رشد نقدینگی و سودآوری، از مجموعه اهدافی است که ایران کیش در سال آتی آن را دنبال می کند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، افزایش سهم درگاه‏ ها و پایانه‏ های فروش بر اساس کشش بازار، رشد نقدینگی و سودآوری، از مجموعه اهدافی است که ایران کیش در سال آتی آن را دنبال می کند . 

این در حالی است که سهم بازاردرگاه های اینترنتی ایران کیش در سال جاری نسبت به گذشته دوپله رشد داشته است و از سویی درگاه های اینترنتی ایران کیش با طراحی جدید، کیفیت و سرعت بهتر با چهره ای متفاوت و کاربرپسند به روز شده اند . برنامه های زیادی در بستر IPGایران کیش پیاده سازی شده است و بناست تا این روند در آینده تداوم داشته باشد.
گفتنی است علاوه بر درگاه های اینترنتی و دستگاه های پوز ، توسعه فعالیت ها و ابزارهایی که روی اپلیکیشن پات قرارگرفته است همواره، یکی از مواردی است که مجموعه ایران کیش آن را در دستور کار برنامه هایش قرارداده است و می تواند از ظرفیت های موجود دراین زمینه استفاده کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران