پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508976 تاریخ : 1398/12/13-18:06:21
,17,
افزایش سقف کارت به کارت تا 5 میلیون تومان

بانک مرکزی اعلام کرد:

افزایش سقف کارت به کارت تا 5 میلیون تومان

بانک مرکزی برای کاهش حضور شهروندان در شعب، سقف روزانه عملیات کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک‌ها را به 5 میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بانک مرکزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای تسهیل استفاده از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز به صورت موقت پیش بینی و به شبکه بانکی ابلاغ کرد که در همین جهت سقف روزانه عملیات کارت به کارت در نرم افزارهای پرداخت سازان از یک میلیون تومان به 3 میلیون تومان با رعایت احراز هویت از طریق سامانه شاهکار (کد ملی و شماره سیم کارت) را افزایش داد.

از سوی دیگر این بانک با ابلاغ به شبکه بانکی سقف عملیات کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک‌ها را از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش تا اطلاع ثانوی افزایش داد.

پیاده سازی‌های فنی برای افزایش سقف کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک‌ها به 5 میلیون تومان انجام شده و این تغییرات در تمامی بانک‌ها اعمال و اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مبلغ کارمزد انتقال وجه بیشتر از سه میلیون تومان از طریق خودپرداز و همراه بانک مطابق با کارمزد انتقال وجه تا سه میلیون تومان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران