پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464312 تاریخ : 1398/02/21-17:04:28
,11,10028,
افزایش ساعت کار خط یک مترو همزمان با آغاز نمایشگاه بین المللی قرآن درماه مبارک رمضان

افزایش ساعت کار خط یک مترو همزمان با آغاز نمایشگاه بین المللی قرآن درماه مبارک رمضان

زمان بهره برداری از ایستگاه های خط یک متروی تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، افزایش یافت. مهندس فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر افزود: از امروزشنبه 21 اردیبهشت تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از متروی تهران، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا 22:30 است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گردید تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک متروی تهران ازساعت 22:30 تا 23:30، نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت 23:30 از آخرین قطارهایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از 21 اردیبهشت تا چهارم خرداد 98 در مصلی امام خمینی (ره) برپااست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران