پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453163 تاریخ : 1398/01/27-16:24:50
,5,
افزایش تاب‌آوری کشور و مدیریت‌ قبل، حین و پس از بحران سیلاب

رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو:

افزایش تاب‌آوری کشور و مدیریت‌ قبل، حین و پس از بحران سیلاب

رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو، افزایش تاب‌آوری کشور در "قبل"، "حین" و "پس" از بحران سیلاب را یکی از نتایج موثر بهره‌گیری از تجربیات آژانس‌های سازمان ملل دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد فاضلی امروز (سه‌شنبه) در نشست با نهادهای بین‌المللی همچون نمایندگان یونسکو، یونیسف، سازمان بهداشت جهانی و چند نهاد دیگر با محوریت مدیریت پیامدهای اجتماعی سیلاب در تهران افزود: مهم‌ترین وظیفه‌ای که اکنون وجود دارد بازگرداندن سیل زده‌ها به زندگی عادی، کاستن از دردها و رنج‌ها و ناخرسندی‌های پدید آمده است.

وی ادامه داد: ایران در این زمینه از تجربیات خوبی برخوردار است، اما آژانس‌های سازمان ملل با توجه به فعالیت در گستره جهانی می‌توانند تجارب خود را منتقل کنند و وزارت نیرو می‌تواند برنامه درازمدتی برای همکاری با مجموعه آژانس‌های سازمان ملل در این بخش داشته باشد.
رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو تصریح کرد: وزارت نیرو درصدد است با آژانس‌های سازمان ملل در بخش‌های مختلف توسعه همکاری کرده و از مجموعه دانش بین‌المللی در این زمینه بهره‌مند شود.
وی ادامه داد: آژانس‌های سازمان ملل به دلیل فعالیت‌هایی که در کشورهای مختلف انجام می‌دهند و سابقه چند دهه‌ای که در حوزه مدیریت بحران دارند یک دانش انباشته‌ای درباره مدیریت بحران، امور اجتماعی، فرهنگی، هماهنگی ها و بویژه به دلیل ماهیت آن آژانس ها برای میان بخشی کار کردن توانمندی های فنی و علمی دارند.
فاضلی عنوان کرد: این همکاری زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا بتوانیم در زمینه انتقال تجارب آژانس‌های سازمان ملل در افزایش تاب‌آوری کشور و مدیریت‌های قبل، حین و پس از بحران سیلاب بهره‌مندی لازم را به‌عمل آوریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران