پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281531 تاریخ : 1396/04/22-15:28:42
,10028,10029,
افزایش بیمارستان های میلاد در کشور

دکتر ربیعی در مراسم افتتاح درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی غرضی اصفهان همزمان با هفته تامین اجتماعی

افزایش بیمارستان های میلاد در کشور

درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی غرضی اصفهان با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، همزمان با چهارمین روز از هفته تامین اجتماعی افتتاح شد./

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی ربیعی در حاشیه افتتاح درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی غرضی اصفهان اظهار کرد: در هفته تامین اجتماعی باید عرض کنم با مدیریت خوب منابع و مصارف آن را کنترل کرده‌ایم و درحال تنظیم سازمانی هستیم که به یک سازمان موفق تبدیل شود.

وی افزود: افرادی که ماهانه از جیب خود پول می‌گذارند و کارگران و کارفرمایانی که از جیب خوب هزینه می‌کنند تا در روز مبادا از آن استفاده کنند، بتوانند بهره‌مند شود و پاسخگوی نیاز آیندگان نیز باشیم.
دکترربیعی عنوان کرد: فراتر از دولت‌ها تامین اجتماعی باید برای نسل‌ها و مردم باقی بماند و خدمت‌رسانی کند؛ تامین اجتماعی پویا با خدمت بیشتر و گسترده خدمت بیشتری در خدمت خانواده بزرگ تامین اجتماعی قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بودن تامین اجتماعی در این وزارت‌خانه ظرفیت بزرگی را به ما داد که بتوانیم برنامه‌هایی برای مقابله با فقر راحت‌تر طراحی کنیم؛ همبستگی که بین تامین اجتماعی و سیاست‌های رفاه اجتماعی ایجاد شد، فضای کار و کارگری با رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در کنار هم این امکان را به ما داد که از مسائل پیشرو جلوگیری کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در جمع‌بندی ما از هر شغلی که ایجاد شود، یک بیمه و یک بیمه شونده اضافه می‌شود که فرد از چرخه سازمان‌های حمایتی ما خارج می‌شود؛ این چرخه توانمندسازی و خروج از حمایت و ایجاد شغل یک چرخه‌ای است که ساز و کار آن طراحی شده است.
وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم که مراقب اموال کسانی که سال‌های زیاد مشارکت کرد‌ه‌اند، باشند و تامین اجتماعی می‌تواند سیاست‌های حمایتی را تحمل کند بلکه با منابع جدید و نمایندگاه مجلس مراقبت کنند که این همبستگی بین تامین اجتماعی و رفاه اجتماعی از بین نرود.
دکترربیعی افزود: سعی کردیم درمان را ارتقا کیفیت دهیم و به دنبال آن هستیم زمانی که فردی به بیمارستان می‌آید علاوه بر اینکه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند، سایر نیازهایش را از خودمان دریافت کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در راستای ارتقای خدمات درمانی بیمارستان میلاد را به 4 بیمارستان تبدیل کرده‌ایم و بیمارستان غرضی نیز از بیمارستان‌های پیشرفته کشور است که چیزی از بیمارستان‌های بزرگ در سایر کشورها چیزی کم ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 524
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران