پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515574 تاریخ : 1399/04/17-11:21:32
,5,
افزایش ایمنی شبکه برق با استفاده از شبکه خودنگهدار

مدیرعامل توانیر:

افزایش ایمنی شبکه برق با استفاده از شبکه خودنگهدار

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع برق ایران گفت: تاکنون و در دولت تدبیر و امید 80 هزار کیلومتر شبکه خودنگهدار با شبکه مسی جایگزین شده است.

به گزارش بانک و صنعت، محمد حسن متولی زاده امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق در دهمین هفته پویش الف-ب ایران افزود: تعویض این شبکه ها علاوه بر کاهش تلفات شبکه در حفظ محیط زیست و سازگاری با محیط شهری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا پایان امسال علاوه بر استان خراسان شمالی که هم اینک اجرایی شده، در شهر تهران، شیراز، استان لرستان و فارس شبکه خودنگهدار اجرایی شود.

متولی زاده به افتتاح طرح ها در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: استان خوزستان به دلیل شرایط اقلیمی و به خصوص در تابستان، استانی پرمصرف در زمینه برق است و در این استان با حمایت استاندار و دیگر مسوولان، در دو بخش احداث و توسعه زیرساخت ها و مدیریت مصرف برق تلاش های موفقیت آمیزی حاصل شده است.

وی افزود:یکی از مهمترین پروژه های توانیر در بخش توزیع که شعار آشتی شبکه برق با شاخ و برگ درختان است، جایگزینی شبکه سیم های مسی با کابل های خودنگهدار بوده که استان خوزستان و استان خراسان شمالی در اجرای این پروژه پیشتاز هستند.

مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص مزایای این پروژه گفت: جایگزینی و اصلاح شبکه فرسوده با حفظ محیط زیست، کاهش تلفات غیرفنی، کاهش برق دزدی ها، کاهش خسارات و خاموشی های ناشی از سرقت سیم های مسی، توسعه اشتغال و افزایش ایمنی شبکه برق در حوادث طبیعی و برخورد اجسام از اهداف اصلی و مزایای این طرح است.

وی افزود: همچنین اجرای این پروژه نقش مهم و حیاتی در کاهش تلفات شبکه توزیع داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران