پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466724 تاریخ : 1398/04/02-15:12:30
,2,
افزایش اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه سفر به بوشهر و در بازدید از صنایع این استان خبر داد؛

افزایش اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب

حسین مهری در دیدار با کارکنان سرپرستی و شعب بوشهر تأکید کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه و لزوم تسریع در انجام فرآیند مرتبط با پرداخت تسهیلات به صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب که از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته بود، افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین مهری در دیدار با کارکنان سرپرستی و شعب بوشهر تأکید کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه و لزوم تسریع در انجام فرآیند مرتبط با پرداخت تسهیلات به صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب که از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته بود، افزایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل که به همراه اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان بوشهر سفر کرده بود، روز شنبه ضمن بازدید از صنایع استان در جمع کارکنان این بانک حضور یافته و عنوان داشت: سال 98 شرایط شبکه بانکی بسیار حساس است و لازم است همکاران در این سال که سال رونق تولید نام گرفته است با اراده ای مضاعف برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان تلاش کنند و تجهیز منابع باید اولویت نخست ما باشد.
وی در خصوص تجهیز منابع و مدیریت صحیح آن خاطرنشان ساخت: اقداماتی که در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد شامل فروش اموال مازاد و تملیکی، وصول مطالبات و توسعه خدمات بانکی به منظور جذب و رضایت مشتریان است.
مهری تصریح کرد: جهت کاهش زمان اجرای فرآیندها اختیارات شعب و سرپرستی ها افزایش یافت تا در زمان بندی پروژه ها شاهد اتلاف وقت، افزایش هزینه و به تبع آن هدررفت منابع بانک نباشیم زیرا منافع بانک با منافع ذینفعان که شامل مشتریان، سهامداران، کارکنان و به نوعی تمامی افراد جامعه می باشد، بسیار در هم تنیده است.
رییس هیأت مدیره بانک تأکید کرد: توجه به اولویت در پرداخت ها نخست شامل سرمایه در گردش و طرح های نیمه تمام است و پس از آن تأمین مالی طرح های توسعه ای واحدهای موجود ضرورت دارد و طرح های جدید تنها در صورتی که دانش بنیان یا دارای ارزش افزوده بالا باشند، پذیرش خواهند شد افزون بر آن بحث اهلیت و صلاحیت متقاضیان، دانش، تجربه و تبحر آنان در ایجاد و توسعه شبکه توزیع و زنجیره تأمین بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل در ادامه سفر به استان بوشهر به همراه گراوند استاندار این استان و دیگر مسؤلان از صنایع و واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی بوشهر نیز بازدید به عمل آورده و در جمع کارآفرینان بر لزوم حمایت همه جانبه از صنایع استان تأکید کرد و افزود: به دنبال تحریم های ظالمانه بر علیه کشورمان مهمترین راه برون رفت از شرایط موجود حفظ سطح تولید و اشتغال در سایه مساعدت به صنعتگران است.
استاندار بوشهر نیز اقدامات بانک صنعت و معدن در تأمین مالی پروژه های بوشهر و عسلویه را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بانک صنعت و معدن با استفاده از ظرفیت ها و توان کارشناسی که دارد می تواند در تحقق شعار سال بسیار موفق و کارا عمل کند.
وی افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی با رویکرد توجه جدی به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی باید با حمایت نهادهای مالی به خصوص بانک های تخصصی در حوزه تولید و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا موانع پیش روی آنها بررسی و برطرف شود.
وی همچنین از واحدهای تولیدی استان درخواست کرد با توجه به استفاده از تسهیلات و منابع بانک صنعت و معدن تمرکز وجوه خود را در این بانک افزایش دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران