پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467884 تاریخ : 1398/04/19-11:40:09
,11,
افزایش 294 درصدی صادرات از بندر گناوه/ نصب اسکله شناور برای گردشگران دریایی

سرپرست اداره بندر و دریانوردی گناوه:

افزایش 294 درصدی صادرات از بندر گناوه/ نصب اسکله شناور برای گردشگران دریایی

سرپرست اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: خور گناوه اکنون فقط ظرفیت پذیرش نیمی از لنج‌های این بندر را دارد که با لایروبی کانال ورودی بندر به زودی مشکل تردد عمده لنج‌ها برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، داوود بهادری اظهار داشت: خور گناوه ظرفیت پذیرش 300 فروند موتور لنج را دارد که با وجود 600 فروند موتور لنج در این بندر(از 600 فروند موتور لنج در گناوه 420 فروند موتور لنج فعال است) مشکلاتی در زمینه تردد آنها و ضریب ایمنی بندر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: لایروبی کانال ورودی بندر گناوه  به زودی اجرا و عمق این کانال از سه و نیم متر به چهار متر افزایش پیدا می کند، با این اتفاق مشکل تردد لنج‌های گناوه رفع می شود.

وی درباره حجم عملیات صادراتی بندر گناوه گفت: در سه ماه امسال، دو هزار و 655 تن کالا از بندر گناوه صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 294 درصد بیشتر شده است.

سرپرست اداره بندر و دریانوردی گناوه یادآور شد: در سه ماه امسال 43 هزار و 47 تن کالا در بندر گناوه تخلیه شده و در مجموع در این مدت 45 هزار و 702 تن کالا در بندر گناوه تخلیه و بارگیری شده است.

وی درباره  افزایش ایمنی تردد گردشگران دریایی  گفت: تا پایان سال جاری یک اسکله شناور با اعتبار 17 میلیارد ریال با قابلیت دو سکوی پهلوگیری در بندر گناوه نصب می‌شود که ایمنی رفت و آمد گردشگران را به میزان قابل توجهی بهبود می‌دهد.

بهادری تصریح کرد: در سه ماه امسال 27 هزار مسافر بین بندر گناوه و جزیره خارگ تردد دریایی داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران