پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495776 تاریخ : 1398/10/08-15:20:10
,17,
افزایش 100 درصدی کشف قاچاق انسان در گمرک

افزایش 100 درصدی کشف قاچاق انسان در گمرک

سخنگوی گمرک گفت: در 9 ماهه نخست امسال در زمینه کشف قاچاق انسان نسبت به مدت مشابه رشد 100درصدی را در گمرکات شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی گفت: در 9 ماهه نخست امسال، 818 نفرکه از طریق غیر قانونی و قاچاق قصد خروج از کشور را داشتند توسط پرسنل گمرک کشف و تحویل مقامات قضایی شدند.
سخنگوی گمرک افزود : در رابطه با قاچاق این 818 نفر 203 پرونده قضایی تشکیل شده که این تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال97 رشدی 100 درصدی داشته است.


وی در ادامه اظهار کرد: بیشتر کشفیات گمرک در حوزه قاچاق انسان مربوط به گمرک بازرگان بوده و افراد با تابعیت افغانستانی نیز در صدر این کشفیات قرار دارند .
سخنگوی گمرک در خصوص آمار کشفیات قاچاق انسان از سال 94 تا کنون گفت: طی سالهای 94 تا پایان 9 ماهه سال 98، پرسنل گمرک توانستند در مجموع یک هزار 862 نفر را که به صورت قاچاق قصد خروج از کشور را داشتند را کشف و تحویل مقامات انتظامی و قضایی دهند .


لطیفی در پایان افزود: با الکترونیکی شدن و استفاده از تجهیزات و دستگاههای کنترلی پیشرفته ، گمرک ایران در زمینه کشف انواع قاچاق کالا، مواد مخدر و انسان توانسته رشد روزافزونی داشته باشد.
لازم به ذکر است در مرداد سال گذشته یکی از متهمان بزرگ اقتصادی که در حال فرار از کشور از طریق اختفا در کانتینر بود باجدیت پرسنل و کمک تجهیزات الکترونیکی و ایکس ری در گمرک بازرگان شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران