پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463395 تاریخ : 1398/02/08-10:09:20
,10028,
افراد متخلف، پیامک تذکر دریافت می کنند

وزیر کشور:

افراد متخلف، پیامک تذکر دریافت می کنند

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی باید قانون را رعایت کند و تاکنون با تدبیر و نواندیشی که در زمان سردار اشتری باب شد، به جای اینکه در خیابان و کوچه ها با افراد نابهنجار برخورد شود، با روش پیامک با آنها برخورد می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به افرادی که در جامعه اقدام به ناهنجاری می‌کنند یا به صورت پیامک به آنها تذکر داده می شود یا اینکه برای آنها نامه ارسال می شود و اگر این موارد تخلف به بیش از سه مورد برسد، فرد احضار می شود.

وزیر کشور تصریح کرد: در این روش به جای آنکه در کوچه و خیابان با مظاهر برخورد علنی شود، مأموران پلیس ضمن اینکه گشت‌های خود را داشته و اقدام به امر به معروف می‌کنند، برای افراد متخلف پیامکی را صادر می‌کنند و بر این اساس به افرادی که دچار خطا و اشتباه شدند، تذکر می‌دهند و وقتی این موضوع به دو یا سه مورد می‌رسد باید تعهد دهند.
وی با اشاره به اینکه ما کشوری اسلامی هستیم، خاطر نشان کرد: باید به ضابطان و مجریان قانون که بر اساس قانون عمل می‌کنند احترام بگذارند و کاری نکنیم که خدایی نکرده طوری رفتار شود که شاهد سوءاستفاده دشمنان باشیم.

35 هزار میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان داده می شود 

رحمانی فضلی گفت: 174 هزار مورد تخریب در مناطق سیل زده داشتیم که قرار است به زودی بازسازی شوند.
وی اظهار داشت: اقدامات اولیه برای رفاه مردم در مناطق سیل زده انجام شده است و با کمک همه دستگاه‌ها و مردم در امر نوسازی و بازسازی همکاری داریم و اکنون هم واحدها در حال توزیع هستند.
رحمانی فضلی توضیح داد: 35 هزار میلیارد تومان مجموع اقلام و تسهیلاتی است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

وزیر کشور اضافه کرد: قرار بود این کمک ها به صورت 9 هزار میلیارد تومان وام بلاعوض باشد که تاکنون پنج هزار میلیارد تومان وام بلاعوض پرداخت شده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 547
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران