پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511402 تاریخ : 1399/02/03-11:46:28
,5,
افتتاح یک هزار و 100 میلیارد تومان پروژه صنعت آب در هفته آینده

وزیر نیرو خبر داد:

افتتاح یک هزار و 100 میلیارد تومان پروژه صنعت آب در هفته آینده

وزیر نیرو از افتتاح 22 هزار و 200 هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان در استان ایلام در هفته آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، پروژه‌های مهمی را به بهره‌برداری خواهیم رساند. جمعا 250 پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی اشاره کرد.

وزیر نیرو افزود: امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره برداری از این شبکه‌ها با همکاری وزارت کشاورزی داریم. شبکه‌هایی که نقش مهمی در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی همیشه برای ما اهمیت داشته، به ویژه امسال که سال جهش تولید است، گفت: برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه از استان تهران آغاز شد و هفه دیگر با آغاز ماه رمضان به استان ایلام می‌رویم. آن‌جا 22 هزار و دویست هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی را افتتاح خواهیم کرد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد و علاوه بر آن سد مخزنی این استان نیز افتتاح خواهد شد. برای به انجام رساندن مجموعه طرح‌هایی که برای استان ایلام در نظر گرفته شده حدود هزار و صد میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 455
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران