پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448915 تاریخ : 1397/11/25-17:42:41
,11,
افتتاح پل سه راهی ونارچ در محور قم – نیزار با حضور وزیر راه و شهرسازی

امروز انجام شد

افتتاح پل سه راهی ونارچ در محور قم – نیزار با حضور وزیر راه و شهرسازی

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم پل سه راهی ونارچ با هدف ارتقای محور قم – نیزار و کاهش بار ترافیکی و حوادث جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز بیست و پنجم بهمن ماه در ادامه سفر خود به استان قم ضمن بازدید از محور قم – نیزار پل ونارچ را افتتاح کرد.

گفتنی است محور قم – نیزار به طول 38 کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی استان به سمت سلفچگان و دلیجان است که با بهسازی و چهار خطه کردن محور مذکور تا حد زیادی از بار ترافیکی در محور قم – سلفچگان کاسته می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، ارتقای محور قم – نیزار از اولویت‌های این اداره کل است که با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان حدود 15 کیلومتر از محور مذکور به صورت چهار خطه در حال بهره‌برداری است و ارتقای 23 کیلومتر باقی مانده در دست مطالعه قرار دارد.

به گفته صبوری با افتتاح پروژه مذکور 15 کیلومتر ابتدایی محور قم – نیزار به صورت چهار خطه قابل بهره‌برداری و همچنین حذف نقاط پرحادثه و کاهش تصادفات جاده‌ای، تسهیل در ترافیک عبوری، اصلاح و ایمن کردن محور قم – نیزار و دسترسی‌های محلی در محدوده سه راهی ونارچ و تکمیل روشنایی این سه راهی از مزایای اجرای این طرح است.

هزینه اجرای پروژه بالغ بر 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

گفتنی است پل جدید راه‌آهن به منظور چهار خطه کردن محور قم – نیزار و به موازات پل فعلی احداث شده است و به صورت یکطرفه (مسیر برگشت نیزار  به قم )قابل بهره‌برداری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران