پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520468 تاریخ : 1399/07/09-11:26:45
,1,22,
افتتاح مکان جدید دو شعبه بلوار طاق بستان و شریعتی کرمانشاه

افتتاح مکان جدید دو شعبه بلوار طاق بستان و شریعتی کرمانشاه

شعب بلوار طاق بستان و شریعتی با حضور پدرام رئیس هیئت مدیره و نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مراسمی که باحضور محسن پدرام رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد دو شعبه بلوار طاقبستان و شریعتی در مکان جدید افتتاح و شروع به خدمت رسانی کردند.

در این مراسم پدرام ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دو شعبه؛ مکان و فضای جدید را در شأن مشتریان بانک دانسته و گفت : مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران لایق بهترین خدمات در بهترین شرایط ممکن هستند و همواره تلاش مدیران و پرسنل بانک ایجاد محیطی آرام همراه با زیبایی بصری می باشد تا زمانی که مشتریان در بانک هستند احساس خستگی نکنند.

وی ادامه داد : تنوع و گستردگی نیازها و خواسته های مشتریان همواره زمینه ساز توسعه و پیشرفت بانک بوده و ما خود را ملزم می دانیم که با تلاش روز افزون رضایت مشتریان را جلب کنیم.

رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به استقبال مردم از بانک گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران دیگر یک بانک ناشناخته نیست و الان یک بانک بزرگ است. خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته علاوه بر تسهیل در امور روزمره بانکی مشتریان؛ سبد محصولات بانک و شیوه های ارائه خدمت رسانی به روز شده و با نوآوری های منحصر به فردی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران عملیاتی شده، در حال حاضر یک بانک پیشرو هستیم.

وی افزود : شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان از خدمات بانکی و راحتی در دسترسی آنان به خدمات متبوع شان جز از طریق تسلط همکاران به خدمات نوین بانک و تطبیق آن با نیازهای مشتریان امکان پذیر نیست.

پدرام با بیان اهمیت رضایت مشتری در جذب منابع گفت : توسعه خدمات تسهیلاتی بانک منوط به جذب منابع مالی جدید است و هرقدر منابع بیشتری در بانک جذب شود خدمت رسانی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با قدرت بیشتری به مردم انجام خواهد شد.

در این مراسم یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک نیز با حضور در میان پرسنل بانک، دو اصل مشتری مداری و تلاش برای هدف را مهم ترین خواسته مدیران ارشد بیان کرد و گفت : انتظار می رود با امکاناتی که در اختیار همکاران قرار داده شده است خدمت رسانی به مشتریان به بهترین نحو انجام بگیرد و با برنامه ریزی و تلاش مستمر همکاران ؛ بانک در مسیر اعتلا و پیشرفت روز افزون پیش رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران