پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464865 تاریخ : 1398/02/29-14:58:18
,1,22,
افتتاح شعبه مشیرالدوله بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

افتتاح شعبه مشیرالدوله بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

مکان شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان به منظور بهبود شبکه دسترسی شعب و توازن در ارائه خدمات حضوری به مشتریان تغییر و به شعبه مشیرالدوله (کد2423) نام گذاری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، آیین گشاییش شعبه مشیرالدوله با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران و جمعی از مسئولین، مدعوین و مشتریان بانک برگزار شد.

در این مراسم، عیسی امامی بیان داشت: یکی از هدف های اصلی این بانک ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است که این مهم تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، انگیزه خیرخواهانه و استقبال هموطنان از سنت نیکوی قرض الحسنه و تخصیص بهتر منابع بین نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه نقش به سزائی در فعالیت این بانک دارد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: چنانچه همراهی و هم افزایی هموطنان تقویت شود و بانک قرض الحسنه مهر ایران بتواند سهم بیشتری از خدمات بانکداری اسلامی در کشور را در اختیار بگیرد، قطعا خدمات قرض الحسنه بیشتری را ارائه خواهد داد و گامهای موثری را در راستای کمک به نیازمندان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواهد داشت.

وی ادامه داد: استان اصفهان پتانسیل بسیار بالایی در جذب منابع دارد و با توجه به نقدینگی زیادی که در بین استان ها و بعد از تهران دارد می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب نماییم . 

عیسی امامی اظهارداشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان مطلوب و مثبت ارزیابی می شود و یکی از استان هایی است که بیشترین تسهیلات قرض الحسنه در آن پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران