پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492390 تاریخ : 1398/07/28-13:57:47
,2,22,
افتتاح شعبه دوم بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب

افتتاح شعبه دوم بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب

شعبه دوم بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب با نام شعبه میراحمد با حضور فرماندار،مدیر شعب بانک مسکن استان و تعدادی از مسوولین و اهالی این شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در ابتدای این مراسم، مدیر شعب استان کرمانشاه، گزارشی از عملکرد بانک مسکن با تمرکز بر تسهیلات به آسیب دیدگان زلزله ارایه کرد و گفت: بانک مسکن از زمان وقوع زلزله تا کنون در مجموع 61 هزار فقره تسهیلات بالغ بر 8 هزار و 250 میلیارد ریال به زلزله زدگان در بخش های مختلف ساخت و تعمیر واحدهای مسکن و معیشت پرداخت کرده است.

ریحانی پور افزود: قبل از زلزله یک هزار و 700 فقره تسهیلات در شهرستان سرپل ذهاب پرداخت شده بود که این حجم بعد از زلزله به 33 هزار فقره تسهیلات رسیده است.

وی این میزان تسهیلات پرداخت شده توسط بانک مسکن در خصوص بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زدگان را برابر با 50 درصد کل تسهیلات پرداخت شده توسط شبکه بانکی دانست و تصریح کرد: ضرورت خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز مناطق زلزله زده ایجاب می کرد تا شعبه دوم بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب شروع به فعالیت کند و مطمئنا، این افتتاح و راه اندازی، منشاء خیر و برکت برای مردم منطقه و تسریع در خدمت رسانی خواهد شد.

در ادامه این مراسم، جمالی نیا، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تقدیر از تلاش کارکنان بانک مسکن اظهار کرد: خوشبختانه بانک مسکن از روزهای ابتدایی وقوع زلزله، همکاری بسیاری خوبی داشته است و با پرداخت به موقع این حجم از تسهیلات، روند بازسازی منطقه را تسریع کرد.

جمالی نیا گفت: بانک مسکن شاکله تامین مسکن کشور است و این را در بازسازی مناطق زلزله زده ثابت کرده است.

وی با اشاره به رسالت بانک مسکن در خانه دار کردن مردم گفت: کثرت جمعیت شهرستان سرپل ذهاب غالب بر90 هزار نفر است و بعد از زلزله تراکم حجم واحد ها در سطح شهر از 1.2 به 3.8 درصد رسیده و در حوزه روستایی از 10هزار و 809واحد مسکونی این رشد ساخت و ساز به 12هزار و 993 واحد مسکونی رسیده است و این عملا تبدیل آسیب به فرصت است.

محبت جمالی نیا افزود: اعتباراتی بیش از60 هزار فقره تسهیلات مسکن و معیشت درشعب بانک مسکن شهرستان سرپل ذهاب پرداخت شده که به میمنت این توجهات و پتانسیل هایی که در شهرستان حاصل شد لازم بود خدمات به نحو بهتر و مساعدتری به مردم ارایه شود که با افتتاح شعبه دوم بانک مسکن این مهم حاصل می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران