پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463141 تاریخ : 1398/02/02-18:09:13
,1,
افتتاح شعبه جدید بلوار مصلی در شهر مشهد مقدس

افتتاح شعبه جدید بلوار مصلی در شهر مشهد مقدس

شعبه جدید بلوار مصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران در آستانه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان و زائرین بارگاه مطهر رضوی در شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در آستانه ی میلاد پرخیر و برکت حضرت قائم (عج) و در راستای ارائه ی خدمات شایسته به مشتریان بانک و زائرین بارگاه مقدس رضوی، شعبه جدید «بلوار مصلی» در شهر مشهد، با حضور تعدادی از روسای شعب سایر بانک ها، مشتریان ارزنده و کسبه ی منطقه افتتاح شد.

این شعبه با دارا بودن امکاناتی مدرن و فضایی زیبا و دلنشین، آماده انجام عملیات بانکی مشتریان و ارائه ی خدمات هرچه بهتر به هموطنان است.

صبوری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح شعبه با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) بیان داشت :این بانک با گذشت یازده سال از فعالیت خود به پشتوانه ی اعتماد و اعتقاد مردم هر روز پرتوان تر از گذشته مسیر خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، دست گیری از نیازمندان و تولید اشتغال خرد پیموده است.

وی افزود: مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران در تمام این سال ها همراه و در کنار این بانک بوده اند و لذا شایسته ی بهترین ها هستند.از این رو مدیران ارشد بانک همه ی تلاش خود را به کار گرفته اند تا در تمامی حوزه های خدماتی از جمله فضای شعب، محیطی آرام و در خورشأن مشتریان بانک ایجاد کنند.

شایان ذکر است، هموطنان می توانند به منظور بهره مندی از خدمات شعبه مذکور به آدرس :مشهد، بلوار مصلی، بین مصلی 10 و 12 مراجعه و یا با شماره تلفن های:33694170-33694171-33694172 تماس حاصل نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران