پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410583 تاریخ : 1397/08/09-13:00:43
,10025,
افتتاح

افتتاح "شعبه بیمه معلم" در کیش

مراسم افتتاحیه شعبه بیمه معلم در جزیره کیش در حاشیه پنجمین نمایشگاه اینوکس 2018 با حضور مدیران ارشد بیمه معلم، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و برخی از مسئولان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، در این مراسم محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به پیشتاز بودن این بیمه به عنوان یک بیمه خصوصی در کشور اظهار داشت: بیمه معلم سال گذشته با جذب 1000 میلیارد تومان پرتفوی توانسته رتبه ممتاز مشتری‌مداری را در جامعه بیمه‌گذاران کشور کسب کند.

مدیر عامل بیمه معلم با بیان اینکه بهترین دستاورد بیمه‌ها جذب مشتریان خرد است، افزود: در حال حاضر بیش از 80 درصد پرتفوی بیمه معلم از بیمه خرد است و این مسئله از افتخارات این بیمه است.
وی  با تاکید بر احساس مسئولیت بیمه معلم در پرداخت کامل خسارت بیمه‌شدگان پس از فروش بیمه یادآور شد: کاهش خسارت‌های حوادث با تامین خسارات مالی وظیفه بیمه‌گذاران است و بیمه معلم در حال توسعه خدمات در این زمینه است.

در ادامه سید محمد علیپور، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد جزیره کیش گفت: کیش محل تجمع سرمایه است و نزدیکی به دریا می‌تواند زمینه بهتری برای استفاده از خدمات بیمه‌ای در حوزه تجارت باشد.
وی با بیان تبعی بودن صنعت بیمه در چارچوب اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: رونق در این صنعت به رونق اقتصاد وابسته است و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید گفت که رکود فرصتی است که باید برای ایجاد ابزارهای جدید و کاستی‌ها از آن بهره برد.
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران اظهار کرد: کشتیرانی سهامدار اصلی بیمه معلم است و نزدیکی به دریا می‌تواند برای افزایش اعتبار پرتفوی این بیمه در جزیره کیش موثر باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران